Dan 17. - proteinski dan
[ ]

Ne mogu vjerovati da je prošlo već 17 dana. I još ne pi*dim na klopu. Možda je razlog upravo to što jedem dovoljno i (kojiput) fino. Danas je bilo fino. Za ručak nam je draga spremila (z)Grčku salatu prema receptu u kuharici.

Naravno da sam morao izvoditi bijesne gliste i mijenjati recept. lud
U originalnom receptu je zelena salata i feta sir. Ja sam umjesto toga stavio matovilac i mozzarellu. Promjena zelene salate u matovilac je samo kozmetičke i cjenovne naravi (promjena okusa je zanemariva), dok je prelazak na mozzarellu korak nazad. Gigantski. Naime, feta sir je, za razliku od gorenavedenog talijanskog izgovora za sir, slana i ima okus. Tako da će sljeceći put biti oriđiđi recepis sa dodatkom maslina, jer je 5 maslina, koliko je predviđeno receptom, zanemarivo u odnosu na samu količinu ostalih sastojaka.
Inače, jako mi se svidjela klopa, pa...

Ocjena:5 Jeo bih ovo i kada nisam na dijeti.

Savjet dana:
Ako koristite mozzarellu, probajte nabaviti tzv. Mozzarella di buffala. Ona je cjenjenija (čitaj: skuplja) i ima neki okus, za razliku od obične koja nema nikakav. Što se tiče proizvođača, ja izbjegavam Dukat u širokom luku.

P.S. Još nitko da mi javi za jabuka čips... namcor

22.02.2007. ...13:41 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (21)
Veljača 2007 (23)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Debeo sam. Jako sam debeo.
    Lakše me je preskočiti nego optrčati.
    Odlučio sam nešto poduzeti po tom pitanju i ovo je slika mog pakla uz 90-dnevnu dijetu.


    Ovak, ovo gore na svu sreću više ne vrijedi. Sada sam samo debeo smijeh. Nakon dobrih iskustava sa prvih 90 dana dijete, odlučio sam ponoviti gradivo i skinuti još malo viškova. Ovo bi trebao biti putopis, bolje rečeno vrijemepis, o mojih drugih devedeset dana.

Linkovi