HP hitovi
Nije sve tako sivo
Supermen
Carstvo pasea
Couvret
Planeta
Ranjeni i ludi
Đepni bog
Sreća
Pitala si me
Konobar
Kaže stari što nam fali
Biološki sat
Fur immer punk
Pjevajte nešto ljubavno
Tesko je ful biti kul
Dobro Vece
Frizerska pjesma
Nema više...
Dobri prijatelji
Jednim osmjehom
Ne Volim Te
Svi smo ga mi voljeli
Marginalci
Soundtrack za zivot
Mlohava Cuna
Šamar
Buba švabe
Zimmer frei
Par pitanja
Rigoletto
Svirka
Tišina
Debeli
Maderfakersi
Blagdanska pjesma
Tema je žena
Will the circle be unbroken
Samo za taj osjecaj
Politika
Šank
Šef gradilišta
Moralne Dileme Vlasnika BMW-a
Trijezan
Zakaj se tak oblaciš
Usamljeni u gomili
Motor
MTV
Štrajk
Utjeha kose
Nije sve u pari
Marija
Ljetni hit
Cirkus
Sarma
Kad ti život udahnem
Backizagre stuhpa šeja
Pijan
U ritmu dlakave guze
Cekaonica
Marihuana
Odjava programa
Trening za umiranje
Himna
A što dalje
Narcisoidni psi
Celicne zavjese
Marginalci
Tamburaši
Sastanak u parku
Sex bez kondoma i zvijezda iz hong konga
Diznilend
Heroin
Buntovnik
Bila je...
Niemals
Konobar
Nije sve tako sivo
Đepni bog
Pitala si me
Sreća
Ranjeni i ludi
Couvert
Carstvo pasea
Supermen
Planeta
Biološki sat
Kaže stari što nam fali




Kolumne Mile Kekin:









DOBRI PRIJATELJI
Tvoje lice poput uhode me prati
Kroz preduge uvode
Spotičem se nespretno o riječi
Koje sam pripremio

Stojim pokraj sebe i s gađenjem
Slušam kako te obrađujem
Pričam ti o vezama, o nama,
Bitangama, princezama

I krene kao loš refren
Koji te rastužuje
Da si ti nježni cvijet, a ja probisvijet
Što te ne zaslužuje

Reci zašto ne bi htjela
Imati me za prijatelja
Evo ja ću biti tvoj najbolji drug
Pa svrati na kavu ili na fuk

Tvoje lice poput uhode me prati
Kroz preduge uvode
Spotičem se nespretno o riječi
Koje sam pripremio

I nikoga ne muči pitanje smiješno
Dok se rastajemo u idili
Kako ćemo samo ostati nešto
Što nikada nismo bili



MLOHAVA ĆUNA
Tri kurtona skoro dvadeset kuna
Zbrajam dok joj ljubim vrat
Plus piće u gradu i dvije kutije pljuga
A meni mlohava ćuna

Tako mi i treba kad pijem k'o smuk
Rek'o sam sebi već milijun puta
Neću pijan forsirati fuk
Jer će biti mlohava ćuna

Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna

Sad koristim sve druge ekstremitete
Skrivečki ispod popluna
Ali nije ona više dijete
Ona zna što je mlohava ćuna

Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna

Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna

Ali vratit' ću se do trafike
Jer kutija je još uvijek puna
Možda mi vrate mojih dvadeset kuna
Kad im šapnem mlohava ćuna

Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna
(ćuna, ćuna)

Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Mlohava ćuna, mlohava ćuna
Toliko para i truda
A mlohava ćuna



NEMA VIŠE...
Nema više, nema više
naše birtije
Tu je još jedan vrlo vrijedan
mramorni WC
Gdje dva deci piva dođe ko prije krigla I nitko,
nitko se ne smije

Nema više, nema više
naše birtije
Tu je još jedan vrlo vrijedan
mramorni WC
Gdje dva deci piva dođe ko prije krigla I nitko,
nitko se ne smije

Sjedim na širokoj fotelji
Ko na elekrtičnoj stolici
Jer kako da pijem kad sve se bijeli
Ko u bolnici

Na zidu gdje smo pisali rezultate
Razularenih pijanki
Sad vise slike nekog Croate
Mjesto kalendara sisatih

Nema više, nema više
naše birtije
Tu je još jedan vrlo vrijedan
mramorni WC
Gdje dva deci piva dođe ko prije krigla I nitko,
Nitko se ne smije
Nitko se ne smije
Nitko se ne smije

Gdje nas je brkata konobarica
U plavim borosanama
Nekad
strpljivo slušala

Stoji mali bijeli kompjuter
I isto takvo osoblje
ko mutavo
mijenja pepeljare

Nema više, nema više
naše birtije
Tu je još jedan vrlo vrijedan
mramorni WC
Gdje dva deci piva dođe ko prije krigla I nitko,
Nitko se ne smije
Nitko se ne smije

hladno-pivo

14.03.2007., srijeda

Will the circle be unbroken

eto, davno nisan ništa pisa osin ovih nekoliko postova o HPu...sutra u ponoć ko se sretno nađe u Zagrebu imat će čast postati vlasnikom novog, boljeg albuma Hladnog piva...ja nisan te sreće da se našen tamo...jedino da hodočastin pješke pa dokle stignensmijeh...

u četvrtak vas pozivan na utakmicu 3D-4A...zvijezde igraju, bit će akcija, finti i NBA poteza...smijeh dođite i uvjerite se da čak i najjednostavnije finte mogu ispasti loše kad ih mi izvodimo...party

iden sad pročitat lektiru, valjda je 6ti sat odgovaran pa da znan nešto...(naravno, i opet naravno da je s lektire.net...greedy)

ne da mi se sad stavljati ode nikakve slike, jer neman šta staviti...kad slikan razrednicu stavit ću nju...party

iden sad uživati slobodu...govora, ponašanja i demokratskog ugođaja...smijeh

budite dobri, slušajte mamu, tatu i Hladno pivo...fur immer pivo...


- 10:50 - comments (10) - prolij po papiru - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

hladnopivo











Džinovski -- 1993.
G.A.D. -- 1995.
Desetka -- 1997.
Pobjeda -- 1999.
Istočno
od Gajnica -- 2000.
Šamar -- 2003.
pun(k)ondom
spo(r)tova -- 2004.
Knjiga žalbe -- 2007


Sastav benda:
Mile-vokal






Zoky-gitara






Šoky-bas






Suba-drums






Stipe-truba






Milko-klavijature







O meni:.....
................
................
................
.....ukratko

emesen: drugisvijet@hotmail.com - samo bez nemoralnih ponuda:)


pivski linkovi:

animaniac - doživljaji bassiste zujo
chiamera - istina oko nas
ganryu ex.silverica smijeh
fireangel / vatreni anđeo
crtaona - koncertHall thumbup
citizen_erased
livetoblog (or rock)
konjici
vanNya smokin
miriam
angie(lina)
agent maca mah
Glassprison
anamafia thumbup
Poison_heart
Dark angel

Stihovi života:

i krene kao loš refren
koji te rastužuje
da si ti nježni cvijet, a ja probisvijet
što te ne zaslužuje

reci zašto ne bi htjela
imati me za prijatelja
evo ja ću biti tvoj najbolji drug
pa svrati na kavu ili na fuk

---------------------------

ne volim te, nit sam te ikad volio
na tvoje omiljeno pitanje evo ti odgovor
bio sam mlad i totalno zagorio
tako je valjda sve to krenulo

---------------------------

pjevajte nešto ljubavno,
sigurno, tiho, sterilno
pjevajte nešto ljubavno,
klinke svršavaju na to

---------------------------

nema više, nema više naše birtije,
tu je još jedan vrlo vrijedan mramorni wc
gdje dva deci piva dođe k'o prije krigla
i nitko, nitko se ne smije

---------------------------

teško je ful biti kul kad si tu
teško je ful biti kul kad si tu
teško je naći prave ribe
kraj ovakve male domovine

---------------------------

kako te slijede pogledi
kako se ljepe po tebi
a ti ih željno upijaš,
misliš da ne vidim?

---------------------------

otkud još u ovo doba na pragu novog stoljeća
maštanja morona o sexu bez kondoma
otkud još u ovo doba na pragu novog stoljeća
maštanja morona o sexu bez kondoma

---------------------------

oko mene i u meni je
u očima ljudi koje poznajem
u fliperu lica i ulica
glasovi, tonovi rasuti

---------------------------

tema je žena
i tu nema dilema
nego ritam je bitan
bez tog nema hita

---------------------------



























































Free Counter
Free Counter