prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

...O BLOGU 8.a razreda...

Image Hosted by ImageShack.us

...hm...razlozi postojanja ovog blogu su vrlo jednostavni...8.godina poznanstva,8.godina prijateljstva,8.godina sreće,veselja,zezancije,živciranja,
markiranja i svega što uz to ide definitivno je vrijedno spomena...
sada dok se rastajemo,tuga se svakim danom povećava,znajući da za par mjeseci svako od nas će poći na svoju stranu,okrenuti novu stranicu u životu,te znajući da će ovih 8.godina ostati samo lijepa uspomena duboko sakrita u našim srcima...živio legendarni 8.a koji je dostojno naslijedio prošlu generaciju,nastavio harati hodnicima 2.osnovne škole i koji će za sve vjeke ostati urezan u pamćenju nastavnika kao razred koj je daleko od svih imao puno više potencijala,te koji ih je doslovno dovodio do ludila......

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


...Novi Fosili...
-Milena

Rano jutro pola šest, svakog dana putuje
Moja Milena
Miriše na jabuke, živi ko podstanar
Moja Milena

Oči su joj pune sna, kako li se preziva
Moja Milena
Ruke ne pokazuje, kaže da dobro je
Moja Milena

Milena generacijo moja, da smo se ranije sreli
Milena generacijo moja, toliko toga nas dijeli
Milena generacijo moja, tko nam je ukrao dušu
Milena generacijo moja. jesmo li previše htjeli?
Milena generacijo
Milena generacijo


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...Tajči...
- Generacijo moja

Da li noću suze brojiš
hej, djevojčice
da li uz prozor bosa stojiš
gledaš oblake

Sanjaš li kao ja
mjesec iznad dvorišta
i plačeš li i ti
zbog momka što te ne voli

Generacijo moja
čujem nebeski glas
generacijo moja, ti znaš
vrijeme radi za nas

Da li letiš iznad zvijezda
hej, djevojčice
da li ti uvijek bolje
s druge strane obale


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


...Novi Fosili...
- Kad godine prođu


Kad godine prođu i ne bude više
ljubavi ni mržnje da veže nas i dijeli
ponovni će susret da nas razveseli

I doć’ ćemo tada ko znanci stari
prošetati gradom, pogledom ću, znam već
neku sijedu vlas ti potražiti kradom

I cijelo popodne sred kavane snene
prebirat ću s tobom stare uspomene
sjećat ću se tebe, sjećat ćeš se mene

Al’ već sada znam, to ispast će jadno
jer na prošle boli i radosti prošle
srce bit će hladno, srce bit će hladno


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...8.a...
...2.osnovna škola Bjelovar...


Image Hosted by ImageShack.us

-ADELA BANIĆ
-FILIP BOŠNJAKOVIĆ
-MATEA BRKIĆ
-MARKO DAMJANOVIĆ
-JURAJ DONČEVIĆ
-MARTINA ĐUKANOVIĆ
-VALENTINA FERENČAK
-ŽELJKO FILIĆ
-MARKO GREGURIĆ
-MATEJ HARAMINEC
-BORIS HLUPIĆ
-ANTONIO JURIĆ
-SARA JURIĆ
-ANGELO KOCIJAN-PACAS
-DOROTEA KLASIĆ
-KRISTINA KOKOROVIĆ
-MARTINA MARIĆ
-ŠTEFANIJA MARKAN
-STELLA SAJČIĆ
-SVEN SMILJANIĆ
-ANTONIO ŠPEHAR
-DENIS VLAŠIĆEK
-MONIKA VUKOVIĆ
-MARKO ŽMARIĆ

RAZREDNICA:MILADA BRADIĆ


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


...Kad se prijatelji rastaju...

Zbog žena plak'o sam ja
Nekad mjesec al' nekad i dva
Al' je najteže svatko zna
Kad se prijatelji rastaju

Zbog žena pio sam ja
Nekad mjesec al' nekad i dva
Al' me najteže sruši do dna
Kad se prijatelji rastaju

Svega će bit, al' prijatelja neće
Svega će bit, al' neće biti sreće
Svega će bit, pusti suza nek teče
Kad se prijatelji rastaju

Noćas mi ne budi ljut
Jer i nebo se sprema na put
K'o da ništa ne ostaje tu
Kad se prijatelji rastaju

Znam da ću opet vas sresti
Negdje zajedno mi ćemo sjesti
Ali tuga će ostati tu
Kad se prijatelji rastaju

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...Prijateljice...

Azurno nebo, čekamo zoru,
pet šest mladih golubica,
nasmiješena su im lica i poslije mnogo godina
u mome srcu draga sličica,

Zajedno smo momke gledale,
zajedno po rivi šetale,
pravile se da smo važne,
da smo pametne
i snažne, sanjale smo zemlje daleke.

Hej ljepotice moje prijateljice,
gdje su naši snovi ostali,
hej sve smo mi kao ptice selice,
svaka svome jugu odleti,

Djevojčice žene postale,
neke su se skoro udale,
a ja još čekam azurne zore.

Ja još želim preplivati more,
ja još sanjam zemlje daleke.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

subota, 16.12.2006.

treći post na razrednom ...

Matea:...ej ljudi da vam se malo i javimo...heeh napokon je došao vikend ..dva dana zaslužena odmora..neznam još kaj da kažm osim da porućim dragoj kolegici susjedi:FUCK OF!!!!!!!!!!!!!!!!okej...

Tina:...Ko prvo legende moje iz 4.i.š. i 1.o.š. fakat mi je drago kaj imate blogove i bilo bi mi još draže da i 3.o.š. naprvai svoj blogach...sve super sve za pet,samo da nebi mislili da vas ne želimo komentirati nego ne možemo...iz nekog razloga ne možemo nikome ostavit komentar...i da,još promjenit ćemo adesu a vama ljudi koji ste vrijedni toga:javit ćemo vam....ok...???....ajd sad dalje...

Za susjedu iz škole:...
...haha susjedo moja...iskrene duše ne zamaram se nikakvim klinkama i osobama koje nemaju mi muda reć neke stavri u facu,a niti nikad al NIKAD nije postojala osoba koju sam mrzila...ne nikad, samo što postoje osobe koje su mi draže i malo manje drage,pa...ja mogu sam mrzit osobe koje su povrijedile moje prijatelje a ostalo ne...kao što je bog reko:NE POSTOJI GRIJEH KOJI JE NEOPROSTIV,tak da ja stvarno mirne duše nikog ne mrzim...khm...da sad malo razmislim...u 6.razredu...hm...sto posto neka klinka iz 7 razreda...možda debela mala matea,mala klara,neka iz 7.c ili d,ili tea...ma ne s teom sam si ok...možda bi mogla bit neka cura iz 8.d iako sumnjam,s njima smo si supach...8.c???...ma tak ima super cura i nikad se s niti jednom nisam kačila...ma sto posto je neka od balavica...hm...ali ne,mrzila nisam nikad nikog neho susjedo moja nisam te UOPĆE primjećivala jer si bila totalno ne zanimljiva pa si umišlješ da sam te Ja,Valentina Ferenčak mrzila...ma ne,nisam se samo zamarala s tobom...jer da bi bila fancy ugledaj se na sve ljude koji me poznaju koje volim i koji mene vole...na ljude koji su vrijedni spomena,koji znaju šta znači imati svoje JA,šta ti npr.nemaš........ugledaj se na te ljude jer oni znaju šta je imati život i znaju šta znači imati svoju intimu,te ti ljudi nisu bjedni,jadni,glupi ko ti i ne zabadaju nos u tuđe živote!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


...SLIKICE....

..štefanija...
Image Hosted by ImageShack.us

..matea...
Image Hosted by ImageShack.us

..žac...
Image Hosted by ImageShack.us

..tri mušketira...

Image Hosted by ImageShack.us

tonijeva guza...(hm ćije su ruke ??)..
Image Hosted by ImageShack.us

- 12:44 - Komentari (16) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.