bubilo i bubek

srijeda, 20.06.2012.

Prvi izlazak


Image and video hosting by TinyPic

Ujutro su me cijepili, a poslijepodne su doveli Mrvu kod mene, da se upoznamo. Ja sam se htjela odmah sprijateljiti, ali je Mrva bila neraspoložena.

Image and video hosting by TinyPic

Kad smo izašli iz zgrade, odmah sam počela upoznavati okolinu.

Image and video hosting by TinyPic

Morala sam i njega upoznati: kako ga izbjeći, kad je toliko krupan?

Image and video hosting by TinyPic

Svi su me htjeli maziti!

Image and video hosting by TinyPic

Konačno smo došli u veliki park i malo sam odahnula.

Image and video hosting by TinyPic

Bilo je vremena i za poziranje.

Image and video hosting by TinyPic

Odmah zatim krenula su nova upoznavanja. Ovaj riđbek nas se najviše dojmio.

Image and video hosting by TinyPic

Trčkarala sam skičeći sve do kuće, gdje sam se naveliko razlajala. Joj, kako je svijet veliki! I tko zna, što me sve čeka!

Za kraj, evo vam i filmić, da bi stekli pravi dojam jučerašnjeg doživljaja. Inače, danas su mi točno 3 mjeseca.

Sve vas volim i lijepo pozdravljam. Av av!


- 11:13 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.