bubilo i bubek

petak, 18.05.2012.

Foksi u novom domu

Image and video hosting by TinyPic

Prvo, svima lijepi pozdrav!
Sad sam već sasvim lijepo se navikla na novi dom, što možete vidjeti i na vagi. Malo odbijte od težine, nisam toliko debela, karton na kojemu stojim je težak.

Image and video hosting by TinyPic

Dobila sam krasni poklon čak iz Zagreba! Mirisao je malo čudno, pa sam ga htjela izgristi. Neki se psić valjao u njemu, a to je moj krevet.

Image and video hosting by TinyPic

Miško me uspoređuje s kraljicama!

Image and video hosting by TinyPic

Moram se pohvaliti, da su mi se uši uspravile ... iako ih ponekad opustim.

Image and video hosting by TinyPic

Zavoljela sam i "dental", moram čuvati zube, jer jako volim gristi.

Image and video hosting by TinyPic

Da se uvjerite kako sama pišem postove.

Image and video hosting by TinyPic

Miško je srušio visoku policu na kojoj su stajale neke knjige i još koješta i osigurao balkonsku ogradu, pa se sad bez straha šećem njome.

Image and video hosting by TinyPic

Igramo se ... a sutra idem na prvo cijepljenje. Ne znam što je to, ali vjerujem Mišku i ne bojim se.
Sve vas volim i lijepo pozdravljam! Av av

- 16:47 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.