bubilo i bubek

petak, 06.05.2011.

Zgrade obične, zgrade prekrasne!

Image and video hosting by TinyPic

Prvo da vas svih obavijestim, kako sam ponovo boležljiva. Čini se, da me sustižu godine, starost kuca ... tako nekako moj Miško govori, koji je jako pažljiv
prema meni i sad me stalno, baš stalno nosi. Uživam! Bole me leđa, moram malo smršaviti. I prednja desna noga me boli ... Moj me Miško me mazi. Pokušala
sam ga smotati, kad je već tako postao jakooooo dobar, da mi poveća dozu čokolade, ali nisam uspjela.
I tako, Miško me nosi, fotić mu visi oko vrata i fotkamo što mislimo da će vam se dopasti. Jučer smo prošetali lukobranom, kao što možete vidjeti, a danas:

Image and video hosting by TinyPic

S Belvedera, spustili smo se do centra grada.

Image and video hosting by TinyPic

Evo ga, Riječki neboder. I danas je još uvijek lijep, zar ne?

Image and video hosting by TinyPic

Zatim smo pošli prema "Mostu branitelja" u hladovinu ...

Image and video hosting by TinyPic

Voda je uvijek lijep prizor, zar ne?

Image and video hosting by TinyPic

A ovo je, naravno, kazalište "Ivan Zajc". Postoje tri gotovo identične ovakve zgrade, razlikuju se samo po veličini: najveća se nalazi u Beču, Austrija, druga u
Zagrebu i ova u Rijeci je najmanja. A i nije baš tako mala ...

Image and video hosting by TinyPic

Pogledajte ovu lijepu zgradu. Mnogi prolaze pored nje, a da nikad ne zapaze njene prekrasne detalje.

Image and video hosting by TinyPic

Zanimljivi balkoni u ulici u kojoj je moj Miško odrastao ... uvijek se osmjehne kad njome prolazimo, a to je često. Čemu se osmjehuje, znate li?

Image and video hosting by TinyPic

Na povratku kući, jš jedna zanimljiva fasada i k tome još i krasno osvjetljena. Pa kako je ne fotkati?

Image and video hosting by TinyPic

I ovo je pročelje krasno ...i šetnja je poslijepodnevna završila.

Image and video hosting by TinyPic

Uh, kako sam se umorila!
Sve vas volim i lijepo pozdravljam. Av av!

- 18:24 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.