bubilo i bubek

srijeda, 03.11.2010.

Godišnjica i kazna


Image and video hosting by TinyPic

Ponovo sam u kazni!
Umjesto da slavimo i da klopam poslastice, mi se svađamo, moj Miško i ja. Zamislite što mi je učinio: izbacio me iz svoje spavaće sobe i ne dozvoljava mi spavati noću u njoj. Navodno zbog širom otvorenog prozora, pa da se ne prehladim. Mislim da je to izgovor. Možda me ne voli više onako puno kao prije?
Za kaznu, ostavljam mu male kupove po dnevnoj sobi. Moj se Miško ljuti i čisti i sad me konačno vezao pored radijatora. Joj ...

Image and video hosting by TinyPic

Na današnji dan prije godinu dana bila sam operirana. Tumori na sisama. Pogledajte kako je to strašno izgledalo! Ali danas mi je dobro, zdrava sam, tumori se ne vraćaju.

Image and video hosting by TinyPic

Ali bilo je gadno nekoliko dana. I bolno!

Image and video hosting by TinyPic

Evo me neposredno nakon operacije, još sam bila u nesvijesti ...

Image and video hosting by TinyPic

Moj me Miško smjestio u drvenu kutiju i kutiju postavio uz svoj krevet. Bdio je i njegovao me.

Image and video hosting by TinyPic

A sad se ljuti na mene što protestiram zbog progonstva! Kao da bi se ja prehladila, razboljela! Vezao me pored radijatora i ne mogu kontrolirati što se sve događa ...
Recite mu i vi da ne valja to što mi radi!

Za kraj, evo kako je bilo odmah nakon operacije 3.11.2009. kad me moj Miško donio kući.



Sve vas voli i pozdravlja vaša Lori koja je u kazni! Bez kolačića, bez maženja ... Auuuuuuuuu ....

- 08:19 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.