bubilo i bubek

petak, 14.05.2010.

Promocija


Image and video hosting by TinyPic

Pozdrav svima!
Jutros me je moj Miško odnio k doktorici (kišovito je, a ja ne volim mokre capice) i doktorica je donijela odluku: operacija nepotrebna, tabletice su pomogle. Ali, brzo je nadodala, vrlo je lako moguće, da mi se pri slijedećem tjeranju tegobe vrate.
Ne moram vam reći koliko smo bili veseli kad smo to čuli.

Poslije nje smo otišli na promociju knjige "Zbog munjolova, zaborava i kemijskog sastava ljubavi", koju je napisao Tamoya Sanshal

Image and video hosting by TinyPic

Evo pisca u sredini, dok govore o njegovoj knjizi.

Image and video hosting by TinyPic

Evo ga i ovdje gdje daje intervju.

Image and video hosting by TinyPic

Miško se iznenadio: bilo je začuđujuće malo zainteresiranih. Očito, kultura u Hrvata ne zauzima visoko mjesto na ljestvici prioriteta.

Nakon promocije, prihvatili smo poziv pisca i otišli na kavu. Da su me mazili, ne moram vam ni govoriti, je li? Uživali smo u razgovoru usprkos kiši koja je pljuštala.



Sve vas lijepo pozdravljam i zahvaljujem na brizi! Ali žilava sam ja, kao i moj Miško.
Uživajte u danu. Av av!

- 14:47 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.