bubilo i bubek

četvrtak, 13.05.2010.

Posjet teniskom klubu

Image and video hosting by TinyPic

Pozdrav svima!
Jučer je poslijepodne konačno granulo sunce i mi, moj Miško i ja, dobro smo to iskoristili. Odmah smo izjurili van, jer sad se već mnogo bolje osjećam, više me ne boli, niti onaj dosadni iscjedak ne curi više iz mene, Tako da znate.
Radoznalo sam promatrala puno ljudi u parku, koji su pohrlili uživati na suncu, jer kiša neprestano pada, pa i sad pada, dok ovo pišem.

Image and video hosting by TinyPic

Pogledajte kako razdragano trčkaraju pločnikom (na kome su parkirani automobili) prema parku, da se pridruže igri.

Image and video hosting by TinyPic

Ovaj je dečko već postao pravi stručnjak: slažete se?

Image and video hosting by TinyPic

I evo nas na našem cilju. Odlučili smo posjetiti teniski klub i našeg prijatelja koji tu podučava klince.

Image and video hosting by TinyPic

Njegovi su me đaci znatiželjno gledali i pozdravljali ... uživala sam!

Image and video hosting by TinyPic

Pozirala sam, dok su me klinci gledali osmjehujući se.

Image and video hosting by TinyPic

Vidite kako lijepo izgledam na zelenoj podlozi?

Image and video hosting by TinyPic

A na povratku kući, sreli smonjih: veselo su me pozdravili i zapitkivali za zdravlje.

Image and video hosting by TinyPic

I onda smo pozirali za zajedničku fotku.



Pogledajte kako je bilo ...
Bolje mi je. Sutra idem k doktorici. Nadam se da ću izbjeći operaciju. Izvjestiti ću vas.
Puno vam hvala što se raspitujete za moje zdravlje.
Sve vas puno volim i lijepo pozdravljam. Av av!


- 08:30 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.