bubilo i bubek

subota, 08.05.2010.

Zdravstveni problemi


Image and video hosting by TinyPic

Pozdravljam vas s Miškovog stola za kojim piše priče. Sad nema priče, moj Miško ništa ne piše, zabrinut je zbog mene.

Image and video hosting by TinyPic

Dok čekam da moj Miško navuče tenisice, objasniti ću vam.
Moja doktorica sumnja da imam upalu maternice. Ili stručno rečeno piometru.

Image and video hosting by TinyPic

Jučer ujutro, dok sam obavljala ovo, moj me Miško čuo kako jaučem i odmah me poslijepodne odnio doktorici. Dobila sam čak dvije pik! Jutros smo ponovi bili i ponovo me je doktorica bocnula: ovaj je put zapeklo, ali me moj Miško utješio kolačićem.

Image and video hosting by TinyPic

U ponedjeljak ćemo znati više, a do tada, napeto slušam vaše komentare.
Sve vas lijepo pozdravljam i volim. Av av!



Ovako je bilo jučer, u petak.



A ovako danas kad smo se vratili od doktorice.
Još sam borbena! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr ....

- 13:19 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.