bubilo i bubek

ponedjeljak, 04.01.2010.

Prvi sunčani dan u 2010 -oj godini


Image and video hosting by TinyPic

Mirno sam ležala, kad me Miško pozvao.

Image and video hosting by TinyPic

Prošli smo pored Mrtvog kanala ...

Image and video hosting by TinyPic

Pa prema Pećinama ...

Image and video hosting by TinyPic

Pogled na lučicu.

Image and video hosting by TinyPic

I pogled prema Rijeci ...

Image and video hosting by TinyPic

Evo i mene!

Image and video hosting by TinyPic

Za klince ... tu je moj Miško nekad igrao nogomet sa svojim prijateljima i kupao se... nije još bilo tobogana...

Image and video hosting by TinyPic

Uvijek sam oprezna u blizini mora.

Image and video hosting by TinyPic

Ovdje me je Miško nosio u morte ... brrrrrr ....ljeti, kad me vodio na kupanje, dok se još smjelo voditi ljuubimce na plažu.

Image and video hosting by TinyPic

Miško voli čemprese ... a vi?

Image and video hosting by TinyPic

I kad smo se vraćali kući, sreli smo i upoznali nju: zove se Lara.
Eto, tako smo iskoristili prvi lijep i sunčan dan u ovoj 2010-oj godini.
Sve vas lijepo pozdravljam! Av av!

- 09:34 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.