bubilo i bubek

utorak, 29.12.2009.

Borić i bolest


Photobucket

Miško i ja smo sinoć kitili naš prvi borić. Evo kako je tobilo

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

A onda je došla moja prijateljica Suzi da me posjeti, jer je čula da sam bubana. Strefio me blaži moždani udar, rekla je moja doktorica. Ali dobro sam, vesela sam i dobro klopam. Morati ću jednom tjedno dobivati injekciju ...Samo kad bi se Suzi maknula s mog kreveta ...

Photobucket

Nekako sam je nagovorila ...

Photobucket

... pa smo se preselile na Miškov krevet.

Je lilijep moj borić? Sve vas lijepo pozdravljam! Av av!

- 08:47 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.