bubilo i bubek

subota, 23.05.2009.

Na Veli vrh preko Katarine 2 dio

Photobucket

I tako smo nastavili uspinjanje ... moram priznati da me je moj Miško nosio: uživala sam!

Photobucket

Zanimljivo, zar ne?

Photobucket

I onda nailazimo na bunker ...

Photobucket

Pogledajte kako izgleda iznutra.

Photobucket

Ima i tunel koji vodi tko zna gdje...

Photobucket

Malo dalje, uredno, pored same staze, poslagana drva.

Photobucket

U daljini naselja koja pripadaju Grobinštini.

Photobucket

E, ovo je posebno mjesto!
Ovdje me Miško doveo prije 10 g. i tu, na ovoj stazi, prvi smo puta trčali zajedno! Kako je bilo lijepo!

Photobucket

Malo dalje uz stazu, ovo.

Photobucket

I naravno, ovo!

Photobucket

Ovdje Miško radi "trbušnjake" ... pomažem mu.

Photobucket

Sad se već spuštamo, nema više uspona, pa pomalo i ja trčkaram.

Photobucket

Evo me kod "Pojilišta" kako Miško zove ovo mjesto, jer u ovom panju često ima kišnice i ptice dolaze piti iz njega.

Photobucket

Dole, na livadi, evo njih kako se igraju ...

To je sve! Lijepo vas pozdravljam i želim vam krasan vikend! Av av!

- 10:37 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.