Magarac

07 ožujak 2007

Ostario sam..........
Ma, i nisam ja toliko star-koliko se promijenilo vrijeme, obicaji, situacija u drustvu..........napredak... i tako to!

U vrijeme moje rane mladosti (12-15 godina) nije bilo kafica i tih bakraca.

Image Hosted by ImageShack.us

Ljetnje veceri bismo provodili pored rijeke uz gitaru i vatricu.
Recitirali su se stihovi.....prepricavali vicevi iz "jezevog sexi humora".............
Bilo je puno, jako puno smijeha i radosti.
Sad omladina po cijeli dan gluvari kaficima, pusi, ispija beskrajne kavice i raspravlja o meksickim sapunicama.
Ja razumijem da svako vrijeme nosi svoje breme i da se ne moze vracati nazad.
Ali ovaj post pisem kao naostalgicno prisjecanje svih nas iz sezdeset, sedamdeset i neke!
Daklem,
sviram ja gitaru i jaucem kao da se rastajem od zivota....... a pjesma zvuci ovako:


Rekla si mi da me volis
Da se ljubav nesm'e kriti
A ja tebi mnogo vise
Do groba ti vjeran biti
A ja tebi mnogo vise
Do groba ti vjeran biti.......

Al' sad vidim da me varas
Da prezires mene ti
Drugog nadji, drugog ljubi
I neka te on usreci
Drugog nadji, drugog ljubi
I neka te on usreci

A za mene to ce biti
Novi zivot mi se sprema
U tom svijetu sretan bi'cu
Jer u grobu tuge nema
U tom svijetu sretan bi'cu
Jer u grobu tuge nema

Kad te jednom put nanese
I kad jednom podjes njime
Ispuni mi zadnju zelju
Dodji na grob ; posjeti me
Ispuni mi zadnju zelju
Dodji na grob ; posjeti me


I na grobu ti poklekni
Sagni glavu, nagni lice
Iz groba ces cuti rijeci
Jos te volim nevjernice

Ovu pjesmu sebi pjevam
Da utisam svoje boli
I da svome srcu kazem
Sad si samo nitko te ne voli
Sad si samo
Nitko te ne voli........


E sad, tu su neki pozorno slusali, upijali svaku rijec, neki su pjevusili........
a neki su koristili guzvu i mazili se!
Potom se netko sjeti i kaze : daj sad onu..... znas .....ne mogu se sjetiti kako ide.... ona tuzna!!
Negdje oko jedanaest sati shvatis da ne mozes svima ispuniti zelje i pocnes pjevati one pjesme koje tebi gode......
atmosfera padne..........raja prestane pjevati.... raskokodacu se........... i ja izgubim volju za sviranjem jer se osjecam kao



Najtuznije od svega je sto, dok sam ja svirao i pjevao, netko vec uhvatio rukama oko pasa onih par zelenih ociju sto su me promatrale ispod siski......
Gitara je prokletstvo........


UPDATE:

Svirale su dv'je gitare.............
Dok sam ja blenuo u te jedne oci- "gitara Nr. 2" je poucena iskustvom gledala
one oci koje gledaju njega....


<< Arhiva >>