Ljubav je tezak fizicki posao

15 kolovoz 2006

Image Hosted by ImageShack.us


Dosao mis kod lijecnika na pregled.
Pita ga lijecnik u cemu je problem i sto ga boli....
-Rasturi me ljubav doktore! Sav sam slomljen, umoran i smrsao..... umrijet cu uskoro!
- Kako ljubav!???! ..... cudi se doktor.....
-Pa, ja sam zaljubljen u zirafu doktore! I sad, trci gore -Ljubi.... trci dolje-Jebi... pa opet gore...i po cijeli dan i noc..... A volim je vise od zivota!
-Pomozite mi doktore kako god znate jer ovako vise ne mogu izdrzati!

Doktor stavi ruku na bradu i zamisljeno stade hodati ordinacijom.....
Nakon par minuta uzviknu da zna rjesenje.... sapnu nesto misu na uho i otpravi ga napolje.
Proslo je petnaestak dana i mis je ponovno dosao u posjet lijecniku.
No ovaj put je pucao od zdravlja te bio sretan i veseo.
Zahvalio se doktoru na savjetu koji mu je spasio zivot, pozdravio se i otisao.

Pitanje glasi:
Koji savjet je lijecnik dao misu?????

<< Arhiva >>