Posljednja od tri zelje........

27 veljača 2006

Image Hosted by ImageShack.us

Neposredni povod ovom mom postu ... Sunce je budno ...
Neki su gledali, a neki i nisu onaj gore pomenuti film!

Ja cu to skratiti na glavnu poruku filma.... Djecak bez oca imao je zelju da mu se otac vrati........
U biti zelio je da ima ono sto nema!!!
No posljednju od tri zelje umjesto njega pozelio je njegov prijatelj!
Zelja je bila :"Da bude sretan sa onim sto ima!"


Tako je i u postu moje prijateljice "Mysteries" covjek sretan sto vidi da je sunce budno!!!
Lijepo je kad si sretan sa onim sto imas, skoro pa ideal i jedini smisao zivota!
Ja ne naginjem idealistima, jer imam oci i vidim realnost.....osim toga.....da je covjek sretan i zadovoljan onim sto ima....mi bi jos uvijek zivjeli u pecinama.......zenama se udvarali udaranjem toljagom po glavi......
Ne bi bilo olimpijskih igara........ne bi bilo nikakvih igara....jer nema nadmetanja ni u cemu!!!
Svatko je sretan sa onim sto ima!
Ako imas nista.....tada moras raditi da bi imao nesto.....
Nadam se da sam Vam zagolicao mozdane vijuge i primorao na razmisljanje!!!!

<< Arhiva >>