To sto je zima i nekako, al' sto je hladno!!!????

01 veljača 2006




Prokleta je zima ova
izvodi: Mackoband

Udaraju pahulje o moje prozore
Da si sretna s nekim drugim, k'o da govore
Udaraju pahulje a mene zaboli
Zaboli me to sto vise moja nisi ti

Udaraju pahulje o moje prozore
Ja po staklu tvoje ime pisem do zore
U ocima mojim plavim suze lede se
Izdaju suze, da jos volim te


Prokleta je zima ova
U mom srcu pahulja roj
Dolazi godina nova
Al' ja vise nisam tvoj


Posavsko srce boli, dusa boli me
Odkako kraj mene nisi, godine su dv'je
Dv'je godine ludog rata i nesrece
Ostavi me bas kada mi bilo najteze

Dal' se nekad sjetis one zime malena
Stajali smo pokraj Save, Sava ledena
Sjecas li se kako si me tada ljubila
Zbog njegovog proljeca ljubav ubila


Prokleta je zima ova
U mom srcu pahulja roj
Dolazi godina nova
Al' ja vise nisam tvoj




<< Arhiva >>