In Memoriam

30 siječanj 2006

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Fadil Toskić

10/11/2006. je nakon kratke i teške bolesti
u sarajevskoj bolnici Podhrastovi umro pjevač Fadil Toskić.
Galzbenu je karijeru započeo početkom sedamdesetih godina sa skupinom "Ajani",
da bi nešto poslije nastavio suradnju u skupini "Teška industrija",
nakon koje nastavlja solističku karijeru.

Prve uspjehe postiže na tadašnjem popularnom sarajevskom festivalu
Vaš šlager sezone 1978. godine,
osvojivši prvo mjesto pjesmom "Zapalio sam plamen",
skladatelja Aleksandra Koraća.


Fadil je bio i ostao skroman covjek, "covjek za raju"!
Bio je najbolji pjevac medju frizerima i vice versa!
Ja ga pamtim kao rockera i imam stare prasnjave singlice i pjesme sa festivala.
Dva odlicna albuma je otpjevao i napravio podugu pauzu.....
Njegov come-back je prosao nezapazeno, iako je album bio dobar....

Fadil Toskic - Beogradjanko, Nije Ti Fol
Fadil Toskic - Daj Otvori
Fadil Toskic - Kupicu Ti Sjajan Bros
Fadil Toskic - Ne Lazem Te Duso
Fadil Toskic - Ostani Jos
Fadil Toskic - Pogledom Dodirni Me
Fadil Toskic - Stani Malo
Fadil Toskic - Vrtim Isti Film
Fadil Toskic - Zena Si Ili Samo San

Bregovic uradio veci dio a u jednoj pjesmi je prateci vokal pjevao Tifa (tada pjevac Dugmica).....
Ne sumnjam da je na ovom albumu profitirao jedino Brega...... a Fadil je opet nestao..... jer je i rock u to vrijeme bio u krizi...
Svoj povratak i kakvu takvu zaradu je ostvario narodnjackim albumom i hitom "Puce grom",
iako je narodnjacki album, tu su i dvije super balade koje ne pripadaju narodnjackom zanru.
Uslijedio je jos jedan narodnjacki album ......... i to bi bilo to!

Ja sam ga upoznao jednom prilikom, u baru Holiday Inn hotela u Sarajevu.
Bio sam domacin jednom americkom vojnom izaslanstvu i onako slucajno,
Fadil je prisao baru i pokusao razgovarati sa amerima..........
Posljednja anegdota o Fadilu je vezana uz nastup Davida Coperfielda u Sarajevu, prosle godine!
U jednom trenutku se David smanjio u patuljka i rekao : "Sad sam isti Fadil Toskic!"

Update:

Evo i teksta pjesma koju cujete (a nadam se da cujete)............

Nije vise tajna

Ostani u zagrljaju mom
I rijeci neka budu tise
Vidjet cu na lijepom licu tvom
Da me volis sve vise, i vise

Ostani u zagrljaju mom
I nijednu rijec mi nemoj reci
Pusti nek nas ova divna noc
Odnese izgubljenoj sreci


Nije vise tajna
Nemam sto da skrivam
Uz tebe se budim mila
Kraj tebe snivam

Nije vise tajna
Nije cak ni cudo
Ne mogu bez tebe mila
Volim te ludo





<< Arhiva >>