Boom padda boom

23 siječanj 2006

Sa velikim zaljenjem objavljujem da NITKO nije prosao na ispitu iz LOGIKE............
A odgovor je tako jednostavan da bi djeca odgovorila tocno kao iz puske.....
Kako je to kad krava skoci na kravu!????
Kad krava skoci na kravu- jednoj je teze a druga dalje vidi



A sada novo pitanje..... za ponavljace.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Covjek kojeg volim


Ja pjevam za tebe
za nasa sjecanja
jer srce pise stihove
pjesma je ljubavna

Sto znace tvoji pogledi
kad sve je gotovo
jer sruseni su mostovi
do tebe odavno

Ref:
Sve je tuzno jer covjek
kojeg volim nije tu
i kazu da je s nekom
koja lici na mene
al on je sa mnom
i kad je uz nju
jer svatko ima svoje razloge

Ja pjevam za vas sve
i za nasa sjecanja
jer srce pise stihove
pjesma je ljubavna

Sto znace tvoji pogledi
kad sve je gotovo
jer sruseni su mostovi
do tebe odavno


Otkud nje da se sjetim..... jednostavno..... u subotu navecer je ova "Cura sa sela" dosla u moje selo..... da izvuce sretnika u nagradnoj igri PAN piva......
Ja sam rodjeni nesretnik pa s toga nisam ni slao cepove..... a nisam ni otisao da vidim Seve nacionale uzivo.
Iskreno, u boljem sjecanju mi je ostala kad je '93 godine u ratno vrijeme bila u posjeti ovom podrucju. Bila je gosca na nasoj radio postaji.....itd......stvarno hrabra cura!!!



pitanje glasi:

STO JE BILA SEVERINA PRIJE NO STO JE POSTALA POZNATA?????????

<< Arhiva >>