Scena pred vratima.........

24 listopad 2005

Daklem....nas junak Gari je zastao pred vratima.. http://home.comcast.net/~exotus/Door.jpg.. kamera zumira izraz njegovog lica na kom se iscitava trunka oklijevanja i kolebanja...
U romanu dalje slijedi detaljan opis vrata... masu nekakvih opisnih pridjeva....sve skupa cetri stranice papira A4 formata.....da izmorimo citatelje a kriticarima pokazemo da znamo pisati romane!
Ja umjesto toga prelazim lagano na pjesmu....koja vodi u sljedecu scenu!

vjetar crta kisu...kistom

dok avion rula pistom

ja i zivot

sve po istom

ja i zivot sve po starom

ti sa drugim ja s gitarom


Gari stoji pred vratima...."To be or not to be"...kad odjednom-
pade mu polu-mrtav labud na glavu!
Padne dolje i pocne da kaslje!
Strasno...i upita Garija
Cuj jarane, imas li nesto za grlo??!! Matere ti!
Gari se manirom Najbrzeg revolverasa Divljeg Istoka masi za dzep,
izvadi cuturicu sa domacom sljivovicom.....nazdravi jednom da se oporavi od soka...
pa doda labudu da i on potegne!!
Vidjelo se da je labud bio jako zedan, jer je cuturica u tren ostala prazna.
Zatim se glasno zakaslja...procisti grlo....

"Kao novo!"
Hvala ti Gari.... spasio si me.....
Ova vrazja gripa...
Eh... sto labud da uradi???
Hvala jos jednom... i sad moram dalje!

Rasiri krila....uhvati kratak zalet...poletje....

......i zabi se u stup gradske rasvjete!

Perje je letjelo na sve strane od siline udarca!

<< Arhiva >>