Lutalica (SS)

13 rujan 2005

Zamnom ostaju putevi dugi
U jedno srce tuga i radost je stala
Ti neznas kako je zivot lijep i ruzan
Srno moja, djevojcice mala

Kako si lijepa...ljubim te njezno
I na tvoje lice pada moja sjena
Danas si djevojka sto bezbrizno zivi
A sutra mozda nesretna zena

Kad-kad bih htio pobjeci nekud
Al' imam snage, sobom gospodarim
U meni kuca srce malog djecaka
Iako osjecam da polako starim

Sve moje pjesme poklanjam tebi
Slusat' ces ih s' tugom, uplakana lica
Ti neznas tko te je volio od srca
Reci im slobodno "Covjek lutalica"



Pjesme su dobre zato sto svatko drugacije dozivljava iste stihove..........meni u ovoj pjesmi imponira pocetak pjesme ....... Ti neznas kako je zivot lijep i ruzan........
Kad uletis u zrelije godine i nekim slucajem budes sa mladom djevojkom koja stice tek prva iskustva (a ti si taj koji ce joj pokazati dva lica zivota i ljubavi ) trebas imati na umu sto cinis.
I ljudi...trgnite se malo.........hocu prave komentare..... one tipa "lijep blog""lijepa pjesma'' nemojte ni ostavljati....one koje cu ovim uvrijediti molim da oproste....
Blog mi je takav kakav je...nekome lijep-nekome los....ali pjesme su odabrane i svaka ima poneku poruku i pouku

<< Arhiva >>