Jedna luda noc....za zivot cijeli

09 rujan 2005

Na vrata srca moga kucala nije
Usla je kradom, zasto da krijem
Primih je na kratko, da ode sto pr'je
Ali od tog trena ne mogu bez nje


Samo noc, jednu ludu noc
Proveo sam s njom, jedna zora zna
I zbog nje
Promijeni se sve
Tuzni stih od pjesme ove
Imenom se njenim zove

Od jedne noci samnom mnogo je htjela
Ostati duze.... i nije smjela
Da je ona ono sto zivot jednom da
Shvatili smo tada i ona i ja

Samo noc, jednu ludu noc
Proveo sam s njom, jedna zora zna
I zbog nje
Promijeni se sve
Tuzni stih od pjesme ove
Imenom se njenim zove

Ja necu ovu pjesmu pjevati nikom
Zivjet' cu tuzan, sa ovim stihom
Jedna noc je malo, onom koji zna
Da zivi bez nekog kome pripada

Samo noc, jednu ludu noc
Proveo sam s njom, jedna zora zna
I zbog nje
Promijeni se sve
Tuzni stih od pjesme ove
Imenom se njenim zove

<< Arhiva >>