< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (16)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Kog jos boli frulica za opis bloga. Poglejte blog pa sami zakljucite...

Ljudofi...

Shortyzzz
Betsova cura...zakon cura iako reperica...

Valen
Decko s kojim sam jednom sviral...isto sismis ko i ja...legnda

Tajm
...mjesto (birc) gdje sam znal izac...

PiPo
...lik koji je prije iso samnom u skolu..predobro svira

Designi za blogove...

TeIcHi

IfkiCa

Mugs
Najvjernija komentatorica xD

Huan

JubItubi
Moj najvjerniji prijatelj

RuNtAsiCa
carica...Upoznah ju sad, malo prije al je zakon cura...


ToNa
Ide sa snupicom anjom i ivom u skolu


inČi
ako neko ima potrebu obavljat veliku nuzdu nak to obavi ovdje





ak se kog sjetim javim se...

Malo o meni...

Pa...ko me pozna znat ce... Sviram gitaru...treniram plivanje,.. Volim muziku, prijatelje, gitaru, i neke bendove: Apocalyptica, Azra, AcDc, Aerosmith, Billy Idol, Brmc,Black Sabath, Bullet 4 my Valentine, Children of Bodom, Clash, Creedence Clearwater Revivial, Dire Straits, Disturbed, Godsmack, In Flamese, Incubuse, Iron Maiden, Janis Joplin, Jethro Tull, Jimi Hendrixa, Judas Priest, KoRn, Led Zeppelin, Marlyna Mansona, Metallicu, Motorhead, Panteru, Pink Floyd,Queen, Ramones, Slipknot, Sonata Arctica, Steppenwolf, Stevea Vaia, Tenacius D, Exploited, Stonese. Sex Pistolse, The Who, ZZ Top, Hladno Pivo, Zadrugu... i tak...

što se kod ćorića radi
zašto ga svaki dan vadi
zašto ima puno vazelina
i za ide puno u noćna kina


zašto puno sjedi na kadi
zašto mu ga mama vadi
zašto uvijek zatvara vrata
zašto to radi i tata


što se kod ćorića radi
zašto ga svaki dan vadi
zašto ima puno vazelina
i za ide puno u noćna kina


zašto puno ide srati
zašto kad mu uzmem časopis kaže :"vrati!"
zašto nikada neće stati
i zašto ja to nesmijem znati


što se kod ćorića radi
zašto ga svaki dan vadi
zašto ima puno vazelina
i za ide puno u noćna kina

Ekipica

Moji frendovi iz skole: Sin Ivan, Bosnic, Kunic, Dito, Tin, Tommy,...
Moja ekipa iz kvarta:Bets, Gogic, Vuco, Kifla, Hrc, Vrba, Mrza, Morana, Brka, Chors, Kosta, Zvone, Culjo, Dino, Ruzic, ....
Moja ekipa s plivanja: Huan, Kiki, Soric, Coro, Dex, Briglja, Zrno, Mlinka, Skela, Mery, Iwa, Seka, Alma, mala Ivana, Dave, Kos, Tea, Ena,...
The last but not the least: Dora, Eva, Majena, Ana,...i svi vi s msna

Sorry ak sam nekog zaboravil...;-)

 

[srijeda][05.12.2007.]

Three, two, one ....Let chaos entwine

Eo mene opet..
Znam nisam dugo bio prisutan....al eo....sredio blog i pocinjem ispocetka...
Zahvaljujem svima onima koji su me dosad komentirali......
činite to i dalje.....deadrolleyes
Ja bum sad malo pšiosao o dogadjanjima u proteklo vrijeme.....
hmmm...jos uvijek sam zaljubljen burninmadheadbangblablacerekbang
al eo...sam da znas....poslo sam ti cd po shanti....
ajmo sad o natjecanjima:

MITING MLADOSTI:
---joj kak je jebeno bilo....
nisam nikog primal al svejedno
ja naravno doso dva sata kasnije i krenuo se rasplivavat....ugl kao da nebudem sam pridruzi se meni i balen...(carchina).....i idemo 100 mix
ja lagano delfin, a on iza mene se jadan muci, i dojde do stupica đe je sjedio pero...zubo....kad ga je balen zalio od pojasa na gore ovaj je poceo derat i sve po spisku, a balen carbang: oprostite sljedeci cu put kad plivam delfin pazit da vas cijelog zaspricambangnut...
a reziltati....pjeva....400kraul falila mi je sekunda do jebene jniorske norme (mladjejuniorsku iam) ----->iso sam 4.23
http://www.hrvatski-plivacki-savez.hr/Live/Rez/09.pdf
100kraul------->e to je vec malo losije 58,25
200kraulrofl ----->2,05......precarski


I to bi bilo to.....neda mi se vise pisat....
mahwave
Bokic i pozdravi onima koje nisam do sad pozdravio


DIMMU BORGIR- PURITANIA



[ 58 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.