bzvz world

nedjelja, 18.06.2006.

život je lip kad nisi slip

danas je mojoj baki 65. rođendan pa bi joj htjela čestitat, pozdrav baki ako čita! :)
danas je i tekma protiv japana, neki ljudi s kojima sam dobra su otišli i to nije to bez njih, nekak je cz prazna bez belog i njegovog navijanja,bez peninog spavanja pod stolom i bez bucinog nabacivanja curicama....:)
jučer sam bila u bj, bilo je solidno tj. i više od solidnog, bilo je zakon! ekipica zakon osim šta mi je bilo žao pintača kojem je bilo loše pa je otišo doma, pa isto tak pozdrav pintaču,želim mu brzo ozdravljenje uz pjesmu umirem majko! :)
e da i neki lik se objesio na mene, bio je malkoc naporan al kaj da sam mu rekla, nije on kriv kaj sam tak neodoljiva :)))
da, da još jedan dobar vix je iza nas, sad na tekmu u pikaso idem pa ćemo dalje nešt smislit! uglavnom nema više jebene škole i život je lip!!!
pukoh malkoc! u čet i pet sam se kupala tu u ovoj obližnjoj bari i još mi nije narasla 3. noga ni ruka tak da se možda i danas odem kupat, ide neko sa mnom?
odem, bok, lets go, idemo!
- 13:19 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.