četvrtak, 08.06.2006.

ewo ajd da i ja dam neki post

ewo ljudi reko sam da gasim blog al lazem mitja je dao slike na svoj pa da i ja dam na svojroflImage Hosted by ImageShack.usprvi je Rohlik drugi sam JA (ljepotarofl) a trecii sekulic
Image Hosted by ImageShack.usopet isti redosljed al ja sam ispo ko da sam povuko 5 , 6 litara pivkanaroflrofl

| 01:53 | Komentari (19) | Isprintaj | #

utorak, 06.06.2006.

jebo sve jebo blog

ljudi uskoro gasim blog ... bye bye svima pusa ... hvala na komentarima !!!!!!!!! nononononononononono

| 18:00 | Komentari (4) | Isprintaj | #

666

Image Hosted by ImageShack.usOVAJ DATUM SAM SANJAO STOLJEĆIMA 06.06.06 - 666 SOTONA CINI SVOJE :)

| 13:37 | Komentari (3) | Isprintaj | #

ponedjeljak, 05.06.2006.

AhA

Ja sam poco peglat kosu kak sam si ljep ... (NARCIS) :P ... niko me nije skuzio u gradu seka stoji 10 metara od men i nekuzi on... bratic me se usro ja njemu ono pocnem s primom" sta si ti reko da ces tuc rockere" ON se usto vice" ja neznam ni ko si ti nit sam ja to ikad reko i onda me skuzio zbog patika lol rofl... a sve zbog mache rekla mi da si probam opeglat kosicu i ja opeglo voak iz zajeba i stvarno mi super stoji bar tak kazu nadam se da nelazu... a poslat cu vam sliku kak sam "speglan"

| 22:52 | Komentari (2) | Isprintaj | #

P E A C E

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usVODIMO LJUBA A NE RAT

| 22:13 | Komentari (4) | Isprintaj | #

nedjelja, 04.06.2006.

Čupavci

Čupavci-naši rođaci :)

Biskvit
3 čaše integralnog brašna,
1 čaša kuhanog ječma,
1 čaša mekinja,
2 praška za pecivo,
4 čaše čaja od šipka,
1 šalica mljevenog maka,
1 šalica grožđica,
2 žlice mljevenog anisa,
naribana kora 2 limuna,
sok 2 limuna,
5 žlica meda.
1/2 čaše ulja
Image Hosted by ImageShack.us
Pomiješamo sve suhe sastojke.
Dodamo kuhani ječam i tekuće sastojke.
Dobro pomiješamo.
Biskvit stavimo u namašćenu tepsiji i pečemo 40 minuta na 1700 u prethodno zagrijanoj pećnici.
Ohlađeni kolač režemo na kocke, namočimo čajem s medom i uvaljamo u kokos.

| 23:02 | Komentari (7) | Isprintaj | #

bYE bYE NOVI DIZAJN

STARA SE SNAGA VRACA lost cityburninmadburninmadburninmad

| 13:35 | Komentari (3) | Isprintaj | #

Deca cevća to smo mi , deca cveća ja i ti !!!

Image Hosted by ImageShack.us

| 00:02 | Komentari (0) | Isprintaj | #

subota, 03.06.2006.

u gradu!!!??! :(

jebem ti kisu to sam vec reko al joj jebem mater da joj jebem mateer 300 puta pokvari mi cijeli vikend picka joj materina dubre jedno nemogu se ni na miru napit da me kisa nezajebava ... jaoooooooooooooo nadam se da ce biti lepse iduci vikend u pizdu mater MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU MRZIM KISU i htio sam vam rec da MRZIM KISU !!!!!!!!!!!!!!!!

| 23:26 | Komentari (5) | Isprintaj | #

Ljudi

LJudi kakav je ovaj novi dizajn jel bolji od starog il losiji

| 18:07 | Komentari (0) | Isprintaj | #

STA SE SLUSA U REPUBLJKIKI RVATSKOY

| 15:02 | Komentari (1) | Isprintaj | #

I PIŠEM NOVI POST I JA GA ...

evo pišem novi post samo zato da ga napišem... i ja idalje pišem novi posti i pisat ću ga sve dog ga ne završim a to će bit kada napišem ovaj post do kraja... i evo još uvjek pišem i pišem... znam ja da vi meni nevjerujete da pišem ovaj post ali ja ga stvarno pišem neznam zašto ali pišem moji prstići udaraju tu po nekim tipkama i tu se neka slova nabacuju a to znaći da ja stvarno pišem novi post... novi post je moj dobar drugar i želim mu puno komentara neka nezabušava... još malo i moj post se bliži kraju a ja i dalje tipkam i tipkat ću dok ne istipkam post do kraja... tipkam ja tipkam ja oleee oleee tipkam ja... evoga recimo da je moj post gotov ali ja i dalje tipkam i tipkam... evo ljudi moji prsti su tu nešto istipkali nadam se da vam se sviđa a sad nabacite tu neke komentare...

| 13:57 | Komentari (2) | Isprintaj | #

petak, 02.06.2006.

Šaran ŠimiĆČĆ

Image Hosted by ImageShack.usevo iva da se neljutis stavio sam tvoju the best drugaricu ....Image Hosted by ImageShack.usgledajte sta ljudi pocinju radit od sebe zbog svojih idola mislim stvarno -ogdovoran za ovo je Michael Jackson

| 15:10 | Komentari (7) | Isprintaj | #

jebem ti kisu

jebem ti kisu da ti jebem kisu jebenu , jel bas danas mora padat jebo joj bog mater PETAK i ona danas pada pa daj molim teee poslje kisu dolazi pljusak a ne sunce ... Image Hosted by ImageShack.usda se bar proljepsa da mogu fino ic u park a ne da tam u spici cumim ko kurac ...

| 13:14 | Komentari (3) | Isprintaj | #

četvrtak, 01.06.2006.

evo njih

Image Hosted by ImageShack.us
ovo ljevo je curica iz razreda a ova desna (desno smetalo) CURE MALO STE OBRAĐENE U FOTO ŠOPU!!!!

| 14:07 | Komentari (16) | Isprintaj | #

JADNI MALI JIMI

Pokojni Jim Morrison jednom je izjavio da kad piše pjesme najprije čuje melodiju pa onda uz nju stvara stihove, a i ova zbirka pokazuje da Morrisonova poezija bolje funkcionira s glazbom. Bio je pjesnik u interpretaciji nadahnut oralnom tradicijom beat pjesništva, Jacka Kerouaca i Allena Ginsberga i u zvonkosti njegovih riječi osjećaju se klavijature Raya Manzareka i bubnjevi Johna Densmorea tako prirodno, kao saksofon Charlieja Parkera u Kerouacovoj prozi. Morrison je s Doorsima snimio šest albuma, a nakon njegove smrti 1978. preostala trojica članova na snimke njegovih recitacija snimili su glazbu i objavili An American Prayer. Svi studijski i živi albumi, a posebice posthumna ploča, najbolje dočaravaju Morrisonovo pjesničko umijeće. Pojedine pjesničke slike iz An American Prayer nalaze se i u ovom izdanju. Morrison je za života snimio sate i sate svoje poezije, a američki glazbenik Fatboy Slim prije nekoliko godina skladao je pjesmu na stihove Bird of Prayer. Knjiga koju u solidnom prijevodu Miloša Durđevića popraćenom i izvornikom donosi Šareni dućan, jedan od rijetkih domaćih izdavača s ukusom i koncepcijom, prvi put je objavljena 1988.

Morison je prije smrti objavio tri zbirke poezije – koje je u nas preveo Vojo Šindolić u knjizi Vizije u izdanju Feral Tribunea – a ovaj izbor predstavlja njegove izgubljene rukopise. Riječ je o spisima koje je skupio i priredio njegov prijatelj Frank Lisciandro, a u našem su izdanju reproducirane stranice izvornika i prikazuju Morrisonov proces stvaranja i koncepciju. Autor predgovora je Darko Glavan, jedan od najboljih domaćih poznavatelja grupe Doors, dok je sastavljač malog, ali korisnog pojmovnika urednik Krunoslav Jajetić. Glazbi grupe Doors lijepo se vraćati jer se uvijek možemo osjećati posebno i uzvišeno, a s izdanjem poput ovog koje možete kupiti za malo novca u hrvatskom prijevod? ne možete biti razočarani. Naravno, ako ste slušali Doorse, ako se ne plašite povratka iz prošlosti pjesama nevinosti i iskustva i ako istinski volite jedan od rijetkih bendova koje su stvorili originalan i neponovljiv groovie. Samo je stvar u tome da prihvatite izazov i poslušate bubnjara Densmorea: Kad Doorsi pozovu, ja skačem. To je moja povijest.radje cu umrijeti mlad kao slavan nego zivjeti vijecno kao prosjak.

| 14:05 | Komentari (1) | Isprintaj | #

VELIKA ISPRIKA

EVO DA SE PRVO ISPRICAM ĐEVOJKAMA IZ RAZREDA ... CURE ISPRICAVAM SE...




a nepisem zato sta sam sjebo inter net pa nisam piso ove da vam napisem nest evo sad cu nabacit neki post!!!!!!!!roflroflrofl

| 13:58 | Komentari (1) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>