petak, 23.06.2006.

Moju Hrvatsku srce voli...

Hrvatska...tako mala zemlja a tako dobri...neznan u kojen sportu nismo dobri....ali jučer se NAŽALOST nismo uspili plasira u osminu finala....trebala nam je ta pobjeda da prođemo ali nismo uspili...igrači su se trudili ali nismo imali te sportske sriče....svi su gledali utakmicu pa tako i mi....nabavili smo TV i sve potribno i gledali u ulici....bilo je predobro....a kad je pa prvi gol(imate doli video) ja nisan moga virova....gol je bia odličan...ali onda je onaj glupi sudac pokaza na bilu točku i klokani su izjednačili....ludi faba je počea baca gajbe i sve šta mu se našlo pod rukom....i kada smo se svi smirili počeli smo piva moja domovina i tako jedno 7 minuti bez stajanja....ali u 56. minuti je N. Kovač silovito opali i lopta se odbila od vratara i u gol....bili smo prisritni.....onda smo počeli KO NE SKAČE, KO NE SKAČE, KLOKAN JE..... i taman kad smo se tili malo odmori Australci su opet izjednačili...popizdili smo sve smo počeli razbija...ja san ima neki kurac u ruci i sva sriča da nije bila moja televizija jer inače.....ali ka šečer na kraju još je bilo zaleđe a oni glupi suci to nisu vidili...kreteni....bilo je još nade da čemo zabit još koji gol ali nismo....svi smo bili tužni....tribalo je onog sudca jednom šakom u glavu....a podili je crvenih više nego u cilom životu....a da mu je Boban bia tamo....priko utakmice san se sitia Ivaniševića...to je bia igračina....njega mi je bilo najdraže gleda....ali imamo mi još i Ljubu,Kožulja,Kosteliće, ma imamo ih pun ku*** još čemo mi osvaja prva mista.....ali eto ovo prvenstvo nismo uspili....šteta


evo van prvi gol...predobar...a pogledajte Cicu ka neki peder skočia na prvog kojeg je vidia


| 13:29 | ajde reci... (76) | ne srami se |

<< Arhiva >>