ponedjeljak, 19.06.2006.

Welcome To The Jungle!!!

naslov...hmm....nisan se prebacia na Gunse nego imaju neke odlične pisme ali meni dvi najbolje su Welcome to the jungle i Don't cry(imate doli spot)....ova don't cry mi je nekako neznan ni ja sam, preosječajna...hahahaha...ja o osječajima...bwahahaha....ali svejedno predobra kad san tužan uvik upalin nju.....to san pokupia od nekog....evo vidia san sad neku hrpu ljudi pa san se sitia da je osmaška...nadan se da če te se dobro provest da neče bi sranja i policije.....nemojte se samo ubit ka ona neka nekidan nalila se i umrla....a bože a tek osmi završila....bia san danas u gradu..nating spešl.....iša san i na more...nije uopče ladno ali nekako mi je dosadno...svaki dan sve isto....dignen se, doma stojin cili dan i onda navečer izađen....nekako mi se baš vozi skate....šta bi sve da za ona stara vrimena...svaki dan kad je lito bi na skate...bilo bi predobro....neznan više šta da pišen....sutra mi ujutro trening neznan uopće kako ču se digni.....ala evo opet san počea pisa gluposti...ubiti svaki put ih pišen....ajte neda mi se više misli....pozdrav svima a osmašima dobar provod....ciao!!!!!!





napravili su starke po mojim ustima....samo šta ja nikad ne nosin baš ovu boju ....ipak se moja usta ne mogu baš totalno kopira...zapravo ni nemogu jer se nema šta vidi
Image Hosted by ImageShack.us


| 21:14 | ajde reci... (22) | ne srami se |

<< Arhiva >>