subota, 10.06.2006.

Linkin park....Nestali!?!?!

Linkin park....počea san ih sluša prije 4 godine....izdali su odlične cd-ove....bili su među najboljima....ubiti zakonnn....thumbup....ali napravili su jedno jedino sranje....taj glupi cd sa Jay-z-ijem...i cilu stvar zasrali...radi tog cd-a izgubili su mnoge obožavatelje....čak san ih i ja jedno vrime od tog cd-a presta slušat....a bili su tako dobri....ali nema veze i sad ih slušan, ali di su????ništa se ne govori o njima...nema ih nigdi...neki govore da su se posvađali i da im pjevač Chester ide jer onaj šupak Mike oče da to bude rap grupa....neka onda on ode i napravi svoju rap grupu...a neki govore da su zaokupljeni novim cd-om...ja bi volia da naprave novi cd i da to bude onaj stari Linkin park, da bude ka hybrid theory....a ne ka ovo sranje sa nekim raperima....a sad malo o meni...još dva dana i gotova škola...napokon...proču sa 4.3...neka glavno da ona završi da mogu lipo na more, vani i da nemoran više učit...a i ovo vrime nije baš, svaki dan sunce pa kiša....evo počelo je i svjetsko....stvarno neznan za finale ali ja mislin da brazil neče doč do finala iako bi mi bilo drago da dođe, ali normalno tia bi da Hrvatsa osvoji bar neko misto jer nismo ni baš tako slabi...jebate čua san da idemo u Nin na izlet samo radi Miličke...baš glupo...neka ona sama tamo ide ako oče nešto vidi...to tamo negdi iza Zadra i treba se vozit dosta da se na kraju možda budemo kupali nešto malo...pa svi i idu da bi se kupali....eto malo san se raspisa pa iden.....pozdrav svima i veliki pozdrav perišiču koji če završi osmi razred....neče ga više bit u ovoj glupoj školi Mertojak...ajte iden vani dosadilo mi je doma...ciao!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

| 19:08 | ajde reci... (41) | ne srami se |

<< Arhiva >>