srijeda, 31.05.2006.

SRAMOTA!!!

danas smo se ka tribali cipat sa neman ni ja pojma s kin..valjda visoka...razlog uopće neznan....njih došlo 15 a mi se ušupili a bilo nas je duplo više...baš smo jadni...i ja spadan u njih tako da nebi nešto srali da ja sad seren....ali stvarno dado i brči su pizde...jebate pa došli su u naš kvart, njih duplo manje i mi se ušupimo....stvarno neznan....iz generacije u generaciju sve jadniji i jadniji....neki su se čak i pocipali...svaka čast....nabilo pileta koji nije ni kriv ni dužan...neman pojma....a neki cilo vrime nabi ču prvoga koji mi dođe onda pobigne...ma daj baš smo jadni...svi sad nešto seru šta nisi osta, šta nisi ono, šta nisi ovo, a šta si ti napravia..nije niko ništa napravia....dosta, neda mi se više ni priča o tome...neki kreten je provalia da hodan s megi...nije istina da nebi mislili nešto drugo...ovo san napisa radi velikog razloga...zato ja nisan s megi niti san u nju niti išta...samo prijateljstvo...ovo pišen s velikin razlogom...tako da ne serete više....a danas san čua isto nešto šta van sad neču reč jer neželin o tome...nešto s biočićkon...oni koji znaju o čemu se radi skuži če...ja van mogu samo reč da to nije istina...sad mene boli kurac očete vi meni virovat ili ne...iden ča svima veliki pozzzdrav!!!!mahwave

Image Hosted by ImageShack.us

| 22:46 | ajde reci... (23) | ne srami se |

<< Arhiva >>