ponedjeljak, 29.05.2006.

-Cenzura-

evo taman doša doma bia san vani....baš je prelipo, niti je ladno niti vruće a lagano pušika...odlično....danas smo pisali kontrolni iz biologije jebate opet ču dobi 1...stvarno odakle ona vadi ta neka pitanja....je da je predobra nastavnica ali opet če mi biologija bi 2...a ti glupi sully...jebate ti si stvarno glup.....pardon na rječniku....neču ti ništa govori, pitan te lipo nešto ti koda si glup...mislin jesi ali....jebate šta ti misliš da ja iman cili dan za preseravat se s tebon....i da ne zaboravin...aj Boše smiri se malo...znaš dobro o čemu pričan....šta ste ljubomorni.....jebate neda mi se više govori ta sranja...čua san da je počela nova sezona street race-a...mmmm...jedva čekan da bude u Splitu ili negdi bliže....samo moran još nagovori oca da me odvede.....jebate reka mi je otac da ču sa 15 dobi motor...nemogu ja čekat do tad...ali nema veze glavno da on bude moj i ničiji drugi....evo sad ču van stavi još jedan film od mog najdražeg skatera...RYAN SMITH......eto ovo je bilo samo da se javin...to bi bilo sve za večeras i čujemo mi sutra.....laku noć

Image Hosted by ImageShack.us
...Spitfire....

| 21:57 | ajde reci... (23) | ne srami se |

<< Arhiva >>