ponedjeljak, 22.05.2006.

....Fear of the dark.....

evo ka šta vidite stavia san novi dizajn onaj mi je dopizdija a i bolji mi je ovaj...ako van se ne sviđa ko vas jebe...eto kod mene ništa novo...upozna san nekidan onu anita...jebate iznenadila me mislia san da je glupa ka kurac ali nije, baš je dobra...ronaldinho....aj nino posudi joj cd-ove...a i ona masha isto nije onakva kakvon san je zamišlja puno je bolja....vidin da se već počelo ič na more...ja san tia danas ali bratu mi je rođendan pa mi neda mater....još malo pa gotova škola..svi jedva čekaju ali meni nekako i nije drago jer kad završi škola svi odu i zabiju se u svoje vikendice....jedino glupi sully ostane...a koji kurac ču radi sa njin...zajebajen se....samo ovi sadašni šestaši...koji kurac su si oni umislili...misle da su najjači i da mogu pribi cilu školu....pa zajebavaju....koji van je kurac....kad dobijete batine onda čete nešto srat...ka onaj kujunđić....mali kreten misli da ima neko društvo s kojim može nabit svakoga...hahahaha....a onda kad se triba cipat od njegovog društva dođe 3...previše su drski....neda mi se više pisa.....eto sad iden moran nacrtat likovni za sutra....kako dosadno.....ajte veliki pozzzz!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

| 15:47 | ajde reci... (68) | ne srami se |

<< Arhiva >>