četvrtak, 18.05.2006.

Barca...na kurac!!!!!

jučer odlična utakmica barcelona i Arsenal....nažalost arsenal je više od pola utakmice igra sa 10 igrača...baš šteta...ali uspili su povest sa 1:0 ali barca je ipak dobila 2:1...šmrc...a baš san tia da dobije Arsenal....ali nema veze sve su to još mladi igrači...ima još velikih šansi za njih....ali ipak onaj sudac je smotan....svi če reć da sad krivin sudca za sve ali stvarno bolje bi ja sudija....ali dosta toga...u školi ništa novo...danas me pita glazbeni...to nisan naučia...baš je dosadna šta ja njoj moran uči tamo neka njezina sranja...neka ona nauči svira elekričnu pa onda neka mi se javi...pisali smo jučer kontrolni iz hrvatskog....ja preda a ona mi vratila sa 4 TOČNA od bog zna koliko ali nema veze sve san izbrisa i onda prepisa od Solarija....to Solari kralju fala...ako nedobijen bar dva razbi ču je...ali zato san dobija 400 kuna na kladionicinaughty...taman su mi tribali....evo vidia san da su se svi ispričali pa bija bi red da i ja nešto napišen...svima koji su se uvrijedili(osim biočićke jer se nije imala za šta) big SORRYkiss....i molin vas da mi perišića više ne zajebajete...jer ču vas pribi...pozdrav svima a Arsenalu više sreće sljedeče godine....wavemah

P.S. sully jesi spržia one CD-ove?????

Image Hosted by ImageShack.us
NEMA VEČEG KRALJA OD OVOGA

| 12:27 | ajde reci... (40) | ne srami se |

<< Arhiva >>