Sta da vam kazem..

09 listopad 2009

Neznam sta bi vam rekla...konacno ide na bolje sto se tice mene.. (:
uskoro mi je godina dana :)..i veoma sam sretna sto imam nekog uz sebe..



cesto u zadnje vrijeme me ljudi pitaju..
kao sta ti slusas narodnjake???
ili odkad ti slusas metal?
ili techno??
itd.
hh..ja neznam zasto se ljudi cude kada vide da netko slusa svu vrstu glazbe..
npr.ja slusam sve..nemam nikakvih presrasuda..jer se pronadem u svim vrstama glazbe..glazba je posebna kakva god ona bila..
i prema tome nebi trebali imati nikakvih predrasuda niti prema glazbi niti ljudima koji je slusaju...jer kad kazemo da ne podnosimo narodnjake ili metal il tako nesto..
to nije da mi to ne podnosimo i ne mozemo slusati..
mi mozemo slusati sve..vec to ovisi o nama..ako smo si stvorili neke predrasude onda to nece ni voliti!
i tako se stvara neka mrznja prema glazbi i ljudima koji je slusaju..
a to nije potrebno!



--------------------------------------------------------------------------------
I wanna put you in my closet
I wanna play till I'm exhausted
Come come baby come be my Toyfriend let me play with you
Come come baby come be my
Toyfriend till I'm through with you

Ain't got to dress you up
And put you on display
Rather keep you in my back house
I TURN YOU ON TURN YOU ON
IN SO MANY WAYS
AND I DON'T EVER HAVE TO USE NO BATTERIES!

I wanna put you in my closet
I wanna play till I'm exhausted
Come come baby come be my Toyfriend let me play with you
Come come baby come be my
Toyfriend till I'm through with you

--------------------------------------------------------------------------------





..vas zeko..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.