I don't know what to say... -.-' ...

02 listopad 2009


a neznam sta da vam kazem..
heh..jesam ja sretna al iskreno uzasno sam i tuzna ova dva tjedna...
zadnjih par dana se stalno po noci budim...neznam sta mi je...
mislim fkt skoro u isto vrijeme uvjek to zna jedna osoba...i mislim da je vec ta osoba pomislila da nes nije u redu samnom...
ok taman te tad stignem cuti jer ono falis mi na moj odreden naci :D...ali svejedno to nije dorro...:((
sve sam bliza sa svojim dragim blogerima a to mi je jako drago...jer svi s kojim se cujem iskreno moram priznati posebni ste svako na svoj nacin i upotpunjavate me <3...(uvjek sam tu za vas sve)

ljubav je tako divna...
voljeti se ne moze svatko..
voljeti mozemo samo osobe koje to zasluzuju...
volim dva decka...posebna...
priznajem fale mi obojica...
iskreno jedan je ljubav mog zivota ...
drugi je moja sreca..
obojca mi trebaju...
bez njih ja ne mogu ..
volim vas..

istovremeno na iste...
a i na razlicite nacine...
mislim da me razumijes...jeli tako??
jedan je moja ljubav na daljinu...
drugi je moj voljeni u blizini...
nadam se da nikad necu ostati bez vas...
jer stvarno mi puno znaci sto vas imam...
volim vas iskreno..a znam da i vi mene,,,
na poseban nacin...<3,,
(posebna sam sta ne?? mislim od vecine koju znas..:D..il si umisljam?? ocekujem odgovor...samo za tebe...veceras..opet u isto vrijeme :p)

i moram vam priznati da su mi cure koje se preseravaju stvarnoo ali ovaj put stvarno pocele ici na zivce...molim vas pokopajte se..nemojte nam unistavat zivote!!!
slika samo za vas:

jebe mi se za vas...za mene ne postojite! nestanite!!!


{moja ljube i ja}


..vas zeko..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.