A sta reci...

23 rujan 2009

Nezz sta da vam kazem...
nekako sam zeznula ruku i sad stalno nosim glupi zavoj..u skoli se
mucim sa pisanjem ali sta se moze...
nadam se da ce uskoro proci...hmm...ova moja alergija jos me malo muci...
e da i vjerojatno idem na aikido i tako...
sumnjam da vas ista dalje zanima :D :p heh...
inace govorim sve kroz svoje pjesme pa evo opet jedne nije nes al oke...




Ti si moja bijela golubica...zacuh..
tihi glas kako mi ...
nezno zbori,,
to je bio on...
pokusavao mi je..
izjaviti svoju ljubav...
nisam znala sta da mu uzvratim...
bio je uz mene poput sjene..
pa zapravo on i je sjenka...
ali moja sjenka koja me prati...
kroz moj zivot...
oduvjek je bio tu...
u mojoj blizini ..
neposredno kraj mene ali..
ja ga nisam primjecivala..
sada...mi je on sve...
tu je u svakoj sekundi moga zivota...
mome srcu...
mojoj dusi..
mojim mislima...
uvijek i zauvijek...
cvjeticu moj...
ahh kako mi divne usporedbe...
poput ruze u ranu zoru..

poput ljiljana u cvatu...

neznam stvarno...
ostavlja me bez teksta...
te male tamne oci...
pune sjaja kada me ugledaju...
pune srece i veselja..
a tek taj osmjeh..
najljepsi na svijetu...
obozavam se smijati sa tobom...
kraj tebe sam uvjek nasmijana....
ma koliko god ja patila...
moj osmjeh na licu...
uvjek blista...Samo za Tebe < 3...

smile Pictures, Images and Photos

i evo jos malo slikca mene i mog razza :D..

ja i dino:


moa hz i ja:


hz,nidjo i ja:


neven,ja,hz i archy:


..vas zeko..

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.