Evo moa pjesma

05 srpanj 2009

hh..kao sto rekoh nie nesto al eto...

"Ti si moja sreca...
Moja ljubav..
I tuga najveca...
Ti si lijek...
Za sve moje rane...
Ti si moja nada...
Koja mi uljepsava dane....
Ti si moj zivot...
Zivot za koji se isplati boriti...
Zivot koji nikome...
Osim tebi..
Ne zelim pokloniti...
Tko tebe nebi volio...
Taj je grdno sagrijesio...
Jer tebe voljeti...
Znaci ljubav znati cjeniti...
S tobom zelim svoj zivot djeliti...
Radovati se,divljati i plakati...
Zelim samo tebe ljubiti...
Samo tebe voljeti...
Pokazi mi da mi vjerujes...
Tako da mi svoje srce...
Bez razmisljanja...
Darujes...
Da za mnom...
Cijele dane ludujes...
Da neprestano...
O meni mislis...
Da me nocu sanjas...
Da postanem tvoja opsesija...
Da ti postanem sve...
Da za mnom glavu izgubis...
Kada tako bude javi mi...
Javi mi i usreci me...
Jer ce ti pokazati vrijeme...
Da te ja volim...
Vise nego ti mene...
Samo se nadam da tada..
Nece biti prekasno...
Prekasno...
Za sve..."

dark love Pictures, Images and Photos

Dark love Pictures, Images and Photos

dark and light love Pictures, Images and Photos

Dark Love Pictures, Images and Photos

Dark love Pictures, Images and Photos


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.