Hororac koji je snimljen na istinitom dogadaju

04 srpanj 2009

Hororac o vampirima baziran na istinitoj priči o tinejdžerima koji su zabrijali da će postati vampiri hraneći se krvlju svojih istomišljenika.

Ima nas svakakvih, no zaista ne mogu dokučiti koliko čovjek mora biti bolestan da sam sebe uvjeri da će režući vene i pijući krv postati vampir. Upravo je u to vjerovao Roderick Justin (Drew Fuller), osnivač famoznog klana vampira čiji članovi su bili tinejdžeri koji su povjerovali u njegove ludosti. Družili bi se, rezali si vene i ispijali krv jedni od drugih, zgodno.

Nakon što mu je to pomalo dosadilo Rod je svoje sljedbenike nagovorio na otmicu sestre njegove bvše djevojke (Kelly Kruger) i ubojstvo njezinih roditelja. Vjerovao je da će mu ubojstvo pomoći u otvaranju vrata pakla i preobrazbi u vampira. U toj su fazi ostali članovi klana već polako počeli shvaćati o kakvom se luđaku radi no bilo je prekasno.

A evo nest bilo mi dosadno..pa sam malo trazila i pronasla ovaj istiniti film...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!






i evo dvije pjesme:

"Vampire"

baby get ready - i'm coming for you,
i'm a vampire!
i want you - nothing you can do,
i'm a vampire!
watch me do my dance for you,
i want you - nothing you can do,
baby get ready - i'm coming for you,
i'm a vampire!

come to my world, child of the night,
come out of your darkness and into my light,
looking for you all of your life,
don't be afraid - it'll be all right...

god grant you serenity,
you bring out the best in me,
let my love take you higher,
guess what... i'm a vampire!

baby get ready - i'm coming for you,
i'm a vampire!
i want you - nothing you can do,
i'm a vampire!
watch me do my dance for you,
i want you - nothing you can do,
baby get ready - i'm coming for you,
i'm a vampire!

in your head you always hear me
close your eyes - i'm all that you see,
for lust, for life, my intimate fire,
nightly dances, dance in desire...

god grant you serenity,
you bring out the best in me,
let my love take you higher,
guess what... i'm a vampire!

baby get ready - i'm coming for you,
i'm a vampire!
i want you - nothing you can do,
i'm a vampire!
watch me do my dance for you,
i want you - nothing you can do,
baby get ready - i'm coming for you,
i'm a vampire!

(let's be together... don't be afraid... you called me... i was what you wished for...
you held me here beside you... i was what you wished for... i came for you... i came
for you... i was what you wished for... you taste like honeydew... be careful what you
wish for... i wished for you your whole life... be careful what you wish for... let me
be you tonight... tonight...)

baby get ready - i'm coming for you,
i'm a vampire!
i want you - nothing you can do,
i'm a vampire!
watch me do my dance for you,
i want you - nothing you can do,
baby get ready - i'm coming for you,
i'm a vampire!






Vampir

On vodi mene u noć
Ruka mu je mala topla mekana
On vodi mene u noć
Oči mame prazne plave vodene

On pruža meni iz noći
Otrov vina riječi osmijeha
On.
Taman.
Svi rep.
Nepoznat.
Ja skrivam svoju dušu od njega.

On grli moje tijelo
I pije, pije moje usne
I pleše, pada, pijan moje krvi

I čeka
Čas da se moje tijelo mrtvo sruši ispruži
I onda zgrabi moju bijelu dušu
I s njome jurne sjekne kroz noć brz i crn ko vrisak















Znam da mi ovaj post bas i nije nesto ali jbg nemora sve biti tako dobro
:p
Veliki pozz svima...voljam vas..pusa...xxx....< 3...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.