heh..hmm da...ovaj aha...

17 veljača 2009

undefineda da jbg a sta ces...naslov je neznam ni ja komaa..
neznam sta mi je jednostavno danas sam premisljala i razmisljala..
a sve u svemu o svacemu...
recimo imam velike srece sto sam konacno naisla na normalnog decka koji me fkt voli sto se vidi...ali....ja mislim da ni ja sama neznam koliko mi je stalo do njega i koliko ga volim...
vise nego sto cu ja ikada moci shvatiti...
on je osoba koja tesko nekoga voli ali kada ga zavoli nemoze bez njega...
to sam shvatila...prekompliciran je..hladan podosta...neshvatljiv..ali zapravo i ja sam takva..svi uvjek misle da mi nije stalo do njih...da neznam uopce nemam osjecaja..ali oni koji me vole i koji me pokusavaju barem shvatiti znaju...da mi je stalo do njih i prihvatili su me takvu kakva jesam...
a ovi koji me stalno to ispituju zapravo me se zele i rijesiti...da dokucila sam i tu zagonetku kako je lako procitati sve ljude...mozda mislite da nisam sva svoja ali mene treba shvatiti....a to je jako tesko...sve polako odgonetnem sve osim jedne stvari!!!
zasto toliko ljudi mene voli...i zasto toliko frendova imam...i presretna sam ali opet i toliko problema sa njima imam..
zar je stvarno tako sudeno da sve ljude predobro shvacam da sve volim..i zapravo neznam mrziti a izgledam kao da mrzim...
a da me svi oni bar jednom dosta jako povrijede...da...
ocito je...
i ono sta sam pocela govoriti...o mome decku..e pa mi smo komplicirani ja sama nekuzim taj nas odnos..no da vas ne zamaram...
znam da vecina vas ne vjeruje u jubav na prvi pogled..ali znate li da je takva ljubav zapravo jaca o obicnih...da se te osobe cak vise cijene vise si vjeruju...vise se vole...vise si fale..da moguce ja a u to nemozete biti sigurni niti vjerovati tome jer to se moze dogoditi samo u bajci..da tako svi misle ali sve dok se njima to ne dogodi...e pa meni se dogodilo i to je jedna veelika zagonetka kod nas ljudi sta nas to privuce tako jako da se vise nemozemo razdvojiti...neprestano mislimo jedno o drugom to je doslovno nemoguce ali kao da smo na neki nacin povezani...
moglo bi se reci i psihicki...e to definitivno...to je dokaz da ipak postoje srodne duse...
a jbg ovo vam je precudno mozda i neshvacate me to sigurno ali ipak malo si promislite...tko nam to sudi...dali stvarno Bog stoji iza svega toga...dali ovo nije smao njegovo maslo...
dali se netko s nama igra kao sa igrackama...dali je svatko od nas stvoren i ima svoju svrhu svoj zadatak i da ga tokom svog zivota ispunjava...
dali postoji paralelan svijet sa ovime i to ne samo jedan...dali postoje razne dinastije...moguce je i u svakom svijetu..
mi imamo drugaciju svrhu!!!razmislite ...dali smo napravljeni da znamo samo sto trebamo znati...a da ono sto nebismo smjehli znati da nam se cini kao bajka kao nesto nemoguce..zapravo sve je mogu sve bas sve!!!

ajde da vas vise ne zbunjujem...
pozdravljam vas sve i saljem jedu veliku pusicu svome svatkom zlu...
Grime volim te <3
undefined

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.