Pjesma o jednoj mladosti

31.08.2009., ponedjeljak

Trbušni ples

Rascjepkala sam si prošli tjedan na dva dijela. U čeprpak mi je bila u posjeti vjenčana kuma. Nismo se vidjele nekoliko mjeseci i odlučih ovaj put uzeti slobodan dan kako bih mogla proljudovati s najboljom prijateljicom. Znamo se već 38 godina. Prijateljstvo koje je obilježilo moj život. Od dječjih druženja, stanovanja vrata do vrata, kuckanja na zid koji je dijelio naše dvije dječje sobice, zajedničkih odlazaka na klizanje, pohađanja iste glazbene škole, preko dopisivanja i povremenih susreta kad je odselila u Zagreb početkom srednje škole pa zatim intenzivnog druženja završetkom studiranja, logičnim izborom kao svjedokinje moje sreće i ljubavi kad sam se udavala, pa sve do opuštenog i neobvezujućeg druženja ovih mojih dvadeset godina braka. Sudjelovala je u svakoj fazi mog odrastanja i zrenja. Otkako su djeca obogatila mužev i moj život, njena se pozornost proširila i na podmladak. Zadnjih je godina curke jednako okupiraju kao i mi, stariji. Ter bi kumicu svi mi ponaosob za sebe imali, za priču, šetnju, savjet, ogovaranje (ak treba, jel). Obično je ja najmanje vidim, jer vječno radim. E, sad baš nisam htjela. I baš smo se lijepo napričale. Ležerno popile prvu jutarnju, prošetale gradom i usput poobavljale potrebne poslove, popodne zajedno s jedinim muškim u kući prošetale Novigradom, navečer obišle naš grad uzduž i poprijeko. I u petak ujutro se svi razišli na svoju stranu. Kumica je otišla za Opatiju, uputismo je na Pazin, nek obiđe Plominski vidikovac, i južnom Istrom priđe drevnom ljetovalištu. Javila se zadovoljna putem, oduševljena pogledom s vidikovca, vožnjom ponad Brestove, Mošćeničke Drage, Medveje, Lovrana, Ičića.

Mam je bilo lakše odraditi petak i subotu. U subotu navečer opala kiša, zahladilo. Dok je vani daždilo, muž i ja gledali trbušne plesačice. I baš uživali. Trbušni sam ples gledala lani u Zagrebu, kad je Caiman Verde nastupao u prostorima Lutrije Hrvatske. Trbušnu plesačicu koja je šira nego visoka, i koja je rastjerala pola publike na modnoj reviji prije desetak dana, vidjeh samo na slikama. I čuh dojmove vlastitih kćeri i muža. I bolje da je nis vidjela u živo. No, trbušni ples ovih plesačica bijaše jedan od ponajboljih nastupa koje sam imala prilike vidjeti u zadnjih par godina.

Ana Suryawanshi je profesionalna plesačica i dugogodišnja učiteljica orijentalnog trbušnog plesa.

 Ana Suryawanshi

 Ana Suryawanshi

 Ana Suryawanshi

 Ana Suryawanshi


Uz Anu su nastupale i još tri djevojke iz njene plesne grupe. Prekrasna koreografija, upečatljivi kostimi (većinom unikatni), neobična glazba, na kraju čak i jedan duhoviti narodnjačko-reperski mix. Nevjerojatno je koje sve dijelove tijela pokreću te plesačice, kako su ovladale vještinom vibriranja i uvijanja tijela...

Trbušni ples

 Trbušni ples

 Trbušni ples


Gledajući Shakiru i njene koreografije na MTV-ju, činilo se lako mrdati tako dupetom i pomicati dijelove tijela u nekom pravcu. Šišku. Jednom (samo jednom) sam se, nakon spota s trbušnim plesom, pokušala pred zrcalom dogovoriti s vlastitim sklopom i proizvesti bar jedan sličan pokret. Potočnice su se valjale po podu... roflrofl
- 12:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu