Pjesma o jednoj mladosti

16.07.2009., četvrtak

Prijem kod gradonačelnika

Baš je zavrućalo. Danas je bilo negdje cirka oko 33°C. U zavjetrini pakleno. Srećom da se uvijek može naći neki kutak gdje ćarlija neki vjetrić. Kao npr. u Tondu. Em tamo popila Oranginu em sam dobila nagradu. Mlada, lijepa i srdačna hostesa dala mi da izgrebem nagradu od Orangine. Dobila loptu za plažu, iha!

Danas sam nakon dugo vremena opet spremala ručak. Kako sam se lijepo bila ulijenila... Tetka otputovala jučer. DEVET sati vožnje do Varaždina ispalo čist pristojan izlet. Vedro vrijeme, klimatizirani bus i putešestvije Umag-Poreč-Vrsar-Rovinj-Pula-Labin-Opatija-Rijeka-Karlovac-Zg... Javila mi se putnica iz Opatije, oduševljena dotad viđenim. Netko bi povilenio toliko putujući, ali ona je fakat uživala. Pa neka je. I ja sam uživala dok je bila ovdje. Blago meni s gošćama koje nam kuhaju...

Curke su jučer bile na prijemu kod gradonačelnika. Stotinjak učenika, što odlikaša svih osam razreda, što natjecatelja na raznoraznim smotrama i međužupanijskim i državnim natjecanjima. Nakon uvodnog slova novog gradonačelnika, dogradonačelnika i pročelnika društvenih djelatnosti, slijedila je prozivka učenika. Klinci su dobili priznanje i novčiće. Ali su prvo morali potpisati da su uzeli nofce, hehe.

Ja ti to potpišem

Mlađa dobila 145 kn za sudjelovanje na natjecanju iz matematike, starija za svih osam odličnih razreda 550 kn. Ova druga cifra je itekako ugodno iznenadila Veliku. A i nas, nismo očekivali toliku nagradu. U svakom slučaju, bile su na svečanosti, i osim hvale, dike i ponosa, još i bile nagrađene novčićima. Nakon preuzimanja priznanja i par riječi oba ravnatelja osnovnih škola, slijedilo je zajedničko slikavavanje

Prijem kod gradonačelnika

a potom zakuska, frfa i sokovi.

Sezona? Pišmevrit. Svi kukaju, gostiju je osjetno manje, troše na jedvite jade. Čini se da jedino sladoledari imaju kakvog-takvog posla. Ulicom se šire mirisi kebaba i pizze, ugostitelji zovu, nude besplatnu rakiju. Bez pretjeranog uspjeha. Na trgiću ispred vijećnice ove godine osvanuli stolovi, stolice, suncobrani i šank. Iz obližnjeg kafića. Uklopili se lijepo u prostor, pružaju sliku ugodnog mjesta za zasjest. No, gostiju baš i nema. Ne znam koliko ljudi sjedi po terasama na novoj gradskoj plaži, valjda tamo ima nekog muvinga. Ugostitelji su spustili stolove i suncobrane skoro do samog mora. Za koju godinu, kad zaživi plaža u pravom smislu, i ako ugostitelji do tada ne propadnu, bit će pravi užitak ljenčariti tako uz zapljuskivanje mora. Tko zna, možda se kadikad organizira i kakav vodeni party, kao na Bačvicama. Il Zrču. Jer, koliko čujem i vidim, u Umagu se itekako zna partijati.
- 20:46 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu