Pjesma o jednoj mladosti

26.06.2009., petak

Velebit, Zrmanja i bezjačko-blogerska kavica

Sad kad sam istresla svoj ponos i diku u prethodnom postu, mogu pričati i o drugim lijepim doživljajima ovijeh dana. Prvo, Najdraži je oduševljen izletom. Pedesetak sudionika auto-avanture provelo se dva dana, što na Velebitu,

S Velebita

što na Zrmanji.

Zrmanja

Zrmanja

Zrmanja

Dobro da sam o spuštanju kajacima niz Zrmanju slušala tek u nedjelju navečer, oči u oči s mužem, i vidjela ga živog i zdravog. Inače bih fakat grizla nokte. Jer. Kad su krenuli na kajakarenje, kajakašenje il kakoveć, još bijaše sunčano i toplo, čak nekih 29 stupanja. Kadli. Prvo se spustila kiša. A svi zainteresirani se već preobukli u vodena odijela i prsluke. Pa odlučiše da će se ipak spustiti niz Zrmanju ždrebicu. Krenuše tako a vrijeme sve gore i gore. Uglavnom, saprala ih kiša, pratile ih munje, gromovi i vodena prašina, na nekim mjestima ih je vjetar tjerao uz rijeku – usprkos veslanju iz sve snage i samoj riječnoj struji. Tri-četiri sata veslanja, pa izlaženja iz kajaka, ispuljavanja vode ili bacanja kajaka niz slap (vidljivo na trećoj zrmanjskoj fotki) i pješačenje do podnožja slapa. Avanturu su završili na 15°C, mokri dibidus...Doš´o mi čoek sretan i zadovoljan, bez prijeloma i ogrebotina. Mašala.

E, a ja, a ja sam prekjučer popila jednu bezjačko-blogersku kavicu. Kratku al slatku. Gospođa Božica iz Zagreba, koja zajedno s kćerkom čita moje postove, provela je nekoliko sportskih dana u Umagu. I eto prilike da se ponovo vidimo. Lani smo se vidjele na "halo" a sad smo uglavile sastanak. Čak nije padala kiša taj dan. Čak se moglo sjesti u Tondo, doduše s vesticom na plećima ali se moglo. Eh, da nisam išla na dodjelu svjedodžbi osmašima, provele bismo simpatična gospođa i ja još ohoho vremena zajedno. Bit će prilike i za duže susrete, vjerujem. Riječ o ovom, riječ o onom, hrpa tema... Osjećala sam se ko celebrity. Sad, baš ne kao Nives Celzijeva il Jelena Veljača il Danijela Dvornik, al onak, baš sam se poznato osjećala. Žema me čita, žema me htjela upoznati, žema htjela popit kavu sa mnom, iha! I sad da ne budem uzbuđena i sretna, nema šamse. Hvala na ugodnom druženju, draga čitateljice!
- 11:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu