Pjesma o jednoj mladosti

17.06.2009., srijeda

Auti

Neko vrijeme nije nas išlo s nagradnjačama i lotom. Onda je prije par kola Starija pogodila peticu, al i hrpa drugih igrača. Sto i nešto kuna, nije puno al čovjeka veseli. A potom je Najdraži obaviješten da je izvučen u nagradnoj igri Auto kluba. Sretan on, onda sam i ja. Iako ga neće biti doma tri dana, iako će se vozati po bespućima i sudjelovati u raftingu. Nije sad da će me biti frka i da ću gristi nokte tri dana. Al ću stalno mislit gdje je, kako je.

Mi žemske biramo radije nagradnjače s nekim krpicama ili wellnessima il tako to a muški više vole adrenalinske igre i nagrade. Moj se dragi navozao probno raznoraznijeh auta, što po auto-sajmovima što u dogovoru s auto-salonima. Uostalom, i cijela nam je mala obitelj imala jedan vikend na raspolaganju Koleosa. Tak da smo Potočnice i ja navikle na tajino druženje s autima. Pored ćaće zaljubljenika u aute, i kćeri naučiše sve automobilske proizvođače, marke, modele. Često zajedno provedu dio vikenda uz raznorazne Automotive i KS automagazine.

Moj stupanj automobilskog razvoja je na razini prepoznavanja par vrsti auta. Moj je tajo vozio fiću,

Fićo

Ladu

Lada

i katricu,

Katrica

pa to znam prepoznat´. I stojadina.

Stojadin

Onda ne griješim po pitanju poršea i ferarija, prepoznajem većinu beemveja, nešto mercedesa i svoju Mazdu. Sve ostalo mi je mutno. Ajd dobro, znam prepoznat većinu auto-znakova pa kad vidim da piše Škoda znam da je Škoda. belj
- 12:57 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu