Pjesma o jednoj mladosti

04.01.2009., nedjelja

Retromanija

Koja krasna subota bijaše jučer! U rodnom sam gradu. Ujutro s mužem popila kavu u kafiću pored Kupe. Procunjali gradom, sreli prijateljicu iz mladosti i dogovorili susret s njom i još nekoliko dragih osoba.

Nakon ručka kod moje mame odlazak na klizanje. Klizalište krcato, i mladih i starijih. Potočnicama je prvo bila prevelika gužva (a nije, sisačko je klizalište tri puta veće od onih priručnih klizališta pod šatorom na kojima kližemo u Poreču ili Pazinu), onda im je bilo zima, onda je Mlađoj zasmetalo par primjedbi što joj je tajo uputio glede klizanja. Na koncu su se curke uhvatile za ručice i same klizale a tajo i ja svatko za sebe kružili ledom, s osmijehom na licu, sjećajući se zimskih ferija naše mladosti.

Nakon klizanja popili smo čaj kod kumova mojih staraca. Razveselili ih posjetom, popričali malo, otračali vlastitu mi majku. I završnica večeri - "Evergreen fest show". Pjesme mamine i naše mladosti. Ponosna sam što su moje curke znale skoro sve pjesme, i melodiju i riječi. Dok smo nekad, gledajući "Retromaniju", uživali većinom samo muž i ja, oduševljeno objašnjavajući curkama tko su gosti u studiu, tko je npr. Slavko Štimac (pa su ga tek nedavno gledale u "Vuku samotnjaku") - sada se i Potočnice pridružuju uživanju. Slušajući svih 12 ponuđenih pjesama sinoć, teško je bilo odlučiti se za najljepše i najbolje...
- 09:27 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu