Pjesma o jednoj mladosti

20.12.2008., subota

U niskom startu

Škola gotova, na sveopće oduševljenje. Probe, treninzi, utakmice i priredbe odrađeni. Protekli sam tjedan ujutro odlazila u radnju, na po par sati. Bez stresa i presinga. Sinoć su me zvali da odradim posao u nedjelju navečer. E, neće moći... da su mi rekli tjedan dana prije, možda bih još i uspjela izorganizirati i odraditi noć pred putovanje. Ali nisu. Danas su opet zvali. Da nitko drugi ne može i jel bih ipak odradila. Naravno da nitko drugi ne može, kako ćeš nekoga u subotu ujutro ići tražiti da ti u nedjelju navečer odradi posao?! Za kojeg se znalo još prije mjesec dana.

...Još malo pa odosmo. Utanačeno vrijeme polaska, popis stvari spreman. Sutra treba pripremiti sve po spisku, u ponedjeljak ujutro nakrcati auto i sanduk na krovu. Prognoza je suha (konačno), snijega je na odredištu već napadalo stotinjak cm. I to je to.

Svima vama, mili moji, želim čestit Badnjak i blagoslovljen Božić! Uživajte u svojim obiteljima, sjetite se starih prijatelja, opustite se. Onima koji će blagdane provesti radno - neka vam Božić protekne miran i tih. mah


Tiha noć

- 18:29 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu