Pjesma o jednoj mladosti

23.10.2008., četvrtak

Novo iskustvo

Od danas sam bogatija za jedno novo iskustvo. Zajedno s predsjednicom Zajednice žena Bujštine, gostovala sam u emisiji naše lokalne radio postaje. Tema – listopad, mjesec borbe protiv raka dojke. Ajd, preživjela sam. Olakšanje Nije me toliko tresla trema zbog činjenice da je emisija išla u eter i u Puli, Rovinju i Kraljevici (tamo me nitko ne pozna), nego kako ću se snaći s mikrofonom, slušalicama, hoće li mi zadrhtati glas, hoću li morati odgovarati na pitanja, hoću li pogriješiti. Već sam vam pričala da sam svojedobno snimila par reklama za svoju radnju i imam donekle iskustva, al jedno je snimiti sama u prostoriji, preslušati, i ako treba ponovno snimiti a drugo je "ići uživo". Elem, prošlo je dosta dobro, uspjela sam se opustiti i mislim rolleyes da nisam trkeljala gluposti Image hosted at bigoo . Kad slijedeći mjesec budemo opet imale emisiju, mi - babe iz umaškog ZŽB(-AFŽ)-a, valjda će mi biti puno lakše. laze
- 16:48 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu