Pjesma o jednoj mladosti

01.10.2008., srijeda

Kod ORLa

Jutros nam jedino muško u kući otišlo na službeni put. Nema ga do nedjelje. Dugo nismo bile tako same. Al predurat ćemo.

Bile smo danas Mlađa i ja kod ORLa. Antibiotici su smanjili sekret iz nosića al dijete i dalje hrče hrče. Striček doktor reče da treba ići van treći krajnik. Prevelik je, previše stvara problema da bi se čekalo da dijete još naraste i da se kanal dovoljno proširi pa da krajnik ne smeta. Ha, ak se mora – obavit ćemo i to. Mrvica je već jednom skoro završila u Puli na stolu za vađenje krajnika pa je bila previše puna sekreta i nisu je htjeli operirati. Poslije smo odustali od operacije, i mi i pedijatra. Et, sad to ipak treba van. Kad se tajo vrati s puta i malo dijete s izleta po Zagorju zelenom, isplanirat ćemo gdje, kada i kako. A na izletu nek cimerice pokriju uši po noći, kad Mlađa zapili...

Ova zadnja dva-tri tjedna kako je nos postao problematičan mijenjamo krevete po kući sve u šesnaest – malo Starija pobjegne spavati u dnevnu sobu, malo Mlađa dođe k meni u krevet i istorpedira taju. Sad smo se dogovorile da će slijedećih noći Starija sama spavati u dječjoj a nas dvije preostale u veelikom krevetu. Pak se ja onda budim par puta noću pa osluškujem disanje, pa mrdam dijete ako mi se učini da predugo zadržava dah. Pak pokrivam pišulju, pak je guram na njenu stranu kreveta jer me skoro zbaci na pod i uglavnom imam noć punu dogodovština. I ujutro podočnjake (al imam i Garnier Eye roll-on, super je). A Starija nek se oporavi. Još kad joj sestra ode u Školu u prirodi, naspavat će se pošteno pa će joj biti lakše opet koju noć produrati hrkanje...
- 19:27 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu