Pjesma o jednoj mladosti

24.09.2008., srijeda

Promjena plana

www.kostajnica.tripod.com<br />
Kostajnica 1910

Ništa od Kestenijade ove godine, šmrc. Iako sam se brusila i brusila i obećavala sama sebi i svojima. Mužu javili da se taman u to vrijeme organizira studijsko putovanje u Portugal. Prije tri godine bio u Francuskoj, preklani posjetio Siciliju, lani odustao od putovanja jerbo su mu žemi vadili što su već izvadili. Nis ni pisnula protiv Portugala. Znam koliko mu znače ta putovanja. I ja bih rada tak na studijsko putovanje al ne da mi direktor...belj

Već sam htjela planirati da s curkama zapalim do Zagreba i tamo se prikrpimo sestri i šogoru pa zajedno s njima posjetimo Kostajnicu. Al mlađa Potočnica ima taj vikend predstavu. Tak da ništa od kestenja i kestenjastih proizvoda i obilaska hotela. I bakine kuće.

Bakina kuća

Bit će, nagodinu.
- 18:57 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu