Pjesma o jednoj mladosti

05.05.2008., ponedjeljak

Vinograd - kosidba, špricidba, kresidba, roštilj

U čeprpak popodne stigoše najmiliji moji. Grljenje, ljubljenje, sreća, radost. Onda su pišulje prešle na maženje mačića, a mi odrasli na pričanje. Valjalo je isplanirati petak u vinogradu. Nas sedam. Do osam. Prva ili osma, s koje strane se već gleda, bijaše vlasnica vinograda. Mati naša, sestrina i moja. Prvo joj htjedosmo izorganizirati odlazak tamo (skoro sam napisala – u Popovaču, al mi zvuči grooozno) dan prije. Da nas ujutro dočeka s kavicom i zagrijanom kućicom. E, ne bi ona. A već je mlađi zet bio spreman prebaciti je iz grada S u grad P. Dobro, ne mora. Ona će ujutro ići s vinogradskim susjedima. Ok. Navečer baka zove da ipak ne bi išla u vinograd. Ajd, ne mora. Snaći ćemo se nekako bez nje. Jest da onda prehranjivanje postaje glavni posao moje sestre, umjesto špricanja, al dobro… Ujutro smo se podizali, doručkovali, ukrcali se u aute, njih troje plus pas i nas četvero. I stigli u neko doba. Trava, tratinčice i maslačci zavladali imanjem.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Raspakirali se. Govorim ja da će baka ziher doći autobusom. Gdje bi ona ne vidjela tri unuke, dvije kćeri i dva zeta. I fakat. Nismo još započeli s podjelom dužnosti, kad stiže bakica. Došla. Autobusom. Pa taksijem. Taksist čekao na autobusnoj stanici, i nije se baka ni snašla da nazove kojeg zeta nek je pokupi, a već je sjedila u taksiju. Kad se da obrlatiti žema… I tako smo petak proveli nas osmero. Plus pas. Najmlađe članice društva šetale se uokolo, naganjale psa. Šogor se mal pravio važan i hrabar i zdrav, pa se prtljao u šišanje trave al je a kraju roštiljao. Muž je kosio i špricao, logistiku je obavljala moja sestra. Mene i nećakinju dopalo kresanje živice i obrezivanje voćaka napadnutih boleščinom. I fotografiranje.

Naradili se, najeli se, boravili na svježem zraku. Predvečer se pokupili u aute i natrag u Zagreb. U vinogradu je ostala bakica, oprati suđe, pospremiti pribor i alat. Sadržajan i pomalo naporan, ali lijep dan.

Narančasta Pjesma

- 13:35 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu