Pjesma o jednoj mladosti

28.04.2008., ponedjeljak

Sajam cvijeća 2008

Prošli vikend održan je u mom gradu Sajam cvijeća. Sunčano vrijeme ugodno nas je iznenadilo. Grad je bio šaren, veseo, pun turista i domaćih ljudi.



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

Subotnje jutro proteklo je u kulturno-zabavnom programu kojeg su priredile mažoretkinje i umaški vrtići. Ovo s vrtićima mislila sam da će biti nešto nalik na Cvjetni korzo, ali se svelo na neku vrstu maškara. Ili se to samo meni pričinilo. Daleko od toga da djeca nisu bila slatka, i da neke grupe nisu dražesno otplesale svoje plesove. Jesu, al mi je malkoc čudno da se za vrijeme Sajma cvijeća gradom šeću mali Kinezi, harlekini i Indijanci…

Kupila sam na sajmu par žutih nevena, starija Potočnica je dobila ivančicu kao poklon za nastup mažoretkinja. Cvijeće smo posadili u žardinjeru ispred dvorišta. Iz Zagreba smo dovezli magnoliju-dvometrašicu, s cvjetovima i pupovima. Dobila sam je od seke za rođendan. Izvadili smo iz zemlje patku na opruzi

Patka

i na njeno mjesto posadili magnoliju. Patku sam bila ponudila bivšoj zaposlenici, da stavi u dvorište za svoje dvije djevojčice. Nije mi se javila već mjesec dana. Gradu nemam namjeru nuditi takvo što, pokazali su kakvi su još dok sam im nudila ljuljačku. Treba li kome od vas?

Jučer sam popila blog-kavu u Tondu! Izašli mlađa Potočnica, muž i ja u šetnju Sajmom i svratili u Tondo. Stiže mi SMS. Pita Kora-kri gdje se može popiti dobra kava u Umagu. Došla je na brzake, al je ostala dovoljno dugo da popije s nama kavicu. Et, ne mogu pobjeći od blog-kava… a teško mi palo…
- 19:31 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu