Ovaj sam blog otvorila zato da bi mogla staviti neke dizajne koje sam napravila. Neko vrijeme sam dizajne stavljala na blogu, na kojem inače pišem, ali kao vas sve više te dizajne skida i kako sam primijetila postoji dosta pitanja vezanih uz to, a ne želim da mi se komentari na post miješaju s pitanjima, pa evo imam ovaj blog OVDJE MOŽETE POSTAVLJATI PITANJA I JA ĆU VAM ODGOVORITI.

Preporučila bi vam da slijedeći tekst prvo pročitate prije nego što išta pitate.

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada


10. I will follow you into the dark


pogledaj dizajn
download
Nemam vremena za nove dizajne, tak da samo ovi neko vrijeme stoje i još će neko vrijeme dok ne nađem vremena. Na pitanja tipa kako da skinem dizajn nemam snage iznova davati odgovor ljudi imate gore objašnjeno, ako možda neće ni da se otvori moguće je da je u tome trenutku nedostupno biti ce kasnije, kako i blog. hr nije uvijek dostupan.


05.01.2007., 01:32 || Komentari (96) || On/Off || Isprintaj || ^

<< Arhiva >>